• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
پنج شنبه 12 بهمن 1396
کد مطلب : 5949
+
-

آغاز مرحله دوم پرداخت سود سهام عدالت از امروز

رئیس‌کل سازمان خصوصی‌سازی‌ گفت: از ابتدای دهه فجر، یعنی از امروز پنجشنبه 12بهمن‌ماه مرحله تکمیلی پرداخت سود سهام عدالت مشمولان به‌صورت گروهی آغاز خواهد شد.

به گزارش همشهری، میرعلی‌اشرف پوری‌حسینی صبح دیروز در یک نشست خبری توضیح داد: سود سال مالی 95سبد سهام عدالت 3800میلیارد تومان است که به تناسب میان بیش از 49میلیون مشمول سهام عدالت در حال توزیع است. او افزود: سود سهام عدالت مشمولان نهادهای حمایتی شامل مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی و آن دسته از مشمولانی که اقدام به تسویه مانده بدهی سهام عدالت خود کرده‌اند 150هزار تومان و بقیه مشمولان متناسب با ارزش سهام عدالت آنهاست.

پوری‌حسینی اضافه کرد: در مرحله نخست پرداخت سود سهام عدالت که از 19دی‌ماه انجام شد، برای همه مشمولانی که شماره شبای بانکی خود را داده‌اند یک سوم سود تقسیمی سال مالی 95شرکت‌ها واریز شده است.

رئیس‌کل سازمان خصوصی‌سازی‌ درخصوص آن دسته از مشمولانی که از امروز پنجشنبه باقیمانده سود سهام عدالت خود را دریافت می‌کنند، افزود: مشمولان کمیته امداد و سازمان بهزیستی، ایثارگران، زنان سرپرست خانوار و دختران مجرد، خدام مساجد و حسینیه‌ها، بیماران خاص، مددجویان و کارکنان مؤسسات خیریه، فعالان قرآنی، قالیبافان، زندانیان آزاد شده و تحت حمایت، تاکسیرانان، خبرنگاران و... ازجمله 16گروهی هستند که جمعیت آنها 22درصد جمعیت کل مشمولان سهام عدالت را شامل می‌شود و از فردا تسویه کامل سود سهام عدالت آنها که حدود 600میلیارد تومان است انجام خواهد شد.

پوری حسینی تأکید کرد: در مجموع مشمولانی که امروز سود سهام عدالت خود را دریافت نخواهند کرد و پس از پایان دهه فجر و تا پایان سال به مرور سود سهام عدالت آنها واریز خواهد شد عبارتند از کارمندان شاغل و بازنشستگان کشوری و لشکری، کارگران فصلی و ساختمانی، روستائیان و عشایری که مددجوی کمیته امداد و سازمان بهزیستی نیستند و مددجویانی که قبلا تحت پوشش نهادهای حمایتی بوده‌اند و با بهبود شرایط زندگی از پوشش این نهادها خارج شده‌اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید