• جمعه 28 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 9 ذی القعده 1445
  • 2024 May 17
پنج شنبه 23 خرداد 1398
کد مطلب : 59138
+
-

با مردم

 تنها پارک شهرستان گرمی تعطیل شد
شهرستان گرمی از توابع استان اردبیل یک پارک تفریحی داشت که تعطیل شده است. از مسئولان می‌خواهیم نسبت به بازسازی و بازگشایی این پارک اقدام کنند.
احسنی‌پور از گرمی 

@کمبود و گرانی پارکینگ در دریاچه شهدای خلیج‌فارس
دریاچه شهدای خلیج‌فارس با کمبود پارکینگ مواجه است و پارکینگ‌های حاضر ضمن کمبود جا، گران هم هستند.
الطافی از تهران

 چرا باید کولرگازی در اهواز ممنوع باشد
این روزها دمای هوای اهواز در آستانه 50درجه است درحالی‌که همچنان استفاده از کولرهای گازی ممنوع است. دردمان را به گوش مسئولان برسانید.
حُبیان از اهواز

  شهرداری زمین‌های مرادآباد را تعیین تکلیف کند
بعد از 30سال تکلیف زمین‌های مرادآباد در شهرداری منطقه 5هنوز معلوم نیست. 8هزار سند منگوله‌دار در دست مالکانی است که زمین‌هایشان در این محدوده بلاتکلیف است.
بابایی از تهران

@تخلفات ساختمانی در منطقه سرآسیاب ملارد
تخلفات ساختمانی در ابعاد گسترده در منطقه سرآسیاب ملارد اتفاق می‌افتد و کسی برخورد جدی با این مقوله ندارد.
علی‌نژاد از ملارد

 هدررفت آب در خیابان دبستان روبه‌روی پادگان ارتش
ماشین‌های حمل آب که برای آبیاری درختان از آب قنات سیدخندان، روبه‌روی پادگان ارتش خیابان دبستان در کوچه احمد موسوی استفاده می‌کنند، در هنگام آبگیری ساعت‌ها آب را از لوله‌های فشار قوی هدر می‌دهند و هر چه تذکر می‌دهیم گوش کسی بدهکار نیست.
ویشکایی از تهران

@بیمه‌های خودرو همچنان اقساطی بیمه کنند
به تازگی بیمه‌های خودرو ازجمله بیمه ایران و بیمه شخص ثالث  مبلغ بیمه خودرویی که قبلا تصادف داشته را یکجا می‌گیرد و آن را قسط‌بندی نمی‌کند که تبعات آن برای افراد و جامعه زیانبار است.
عباس توکلی شهمیرزادی از قائمشهر

  شهرداری زمین‌هایش را بفروشد
حدود 12سال قبل شهرداری منطقه 12 املاک زیادی در اطراف صابون‌پزخانه خرید و همه را صاف و از آن سال به حال خود رها کرده است. این روزها که شهرداری از سنگینی هزینه‌ها می‌نالد وقت آن است که این املاک را بفروشد تا هم هزینه‌هایش تامین شود و هم قیمت زمین به تعادل برسد.
ملکی از منطقه 12

 خط ممتد جاده قزوین-رشت استاندارد نیست
خط ممتد جاده قزوین- رشت در گردنه کوهین حدود 10کیلومتر است درحالی‌که استاندارد خط ممتد در جاده‌های دنیا 200تا 300متر است و بعد از آن بریدگی وجود دارد. این خط ممتد ساعت‌ها وقت، بنزین و هزینه هدر می‌دهد و هرکسی هم از خط عبور کند توسط پلیس جریمه می‌شود.
مستعد از بروجرود

  5ماه معطلی برای دریافت کارت خودرو
از بهمن سال گذشته که پس از چند‌ماه انتظار، خودرویم را تحویل گرفتم تا امروز کارت خودرو نیامده و مدام امروز و فردا می‌کنند.
قره‌داغی از تهران

@افزایش سرسام‌آور اجاره‌بها در کرمانشاه
افزایش اجاره بهای مسکن در کرمانشاه مردم را به سمت تقاضا برای دریافت چادر سوق داده است! من از کسانی هستم که پس از تخلیه خانه، توان رهن و اجاره ندارم و با مراجعه به مسئولان استان تقاضا کرده‌ام به من و خانواده‌ام چادری بدهند که بتوانیم در آن اقامت کنیم تا ببینیم بعدا خدا چه می‌خواهد!
بهاروند از کرمانشاه 

  اتابک و هاشم‌آباد، مملو از فروشندگان مواد‌مخدر 
محله اتابک و هاشم‌آباد پر از قاچاقچی و فروشنده مواد‌مخدر است و امنیت و آرامش محل به‌طور جدی در خطر است. از مسئولان تقاضا رسیدگی داریم.
احمدی ازتهران 


پاسخ مسئولان

بازگشایی جاده شمشک- دیزین نیازمند تأمین اعتبار است

روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در پاسخ به پیام مردمی مندرج در تاریخ 14اردیبهشت‌ماه با عنوان «جاده شمشک- دیزین از 2 سال قبل بسته است» ضمن سپاس از انعکاس دیدگاه‌ها و نقطه نظرات هموطنان و ظرفیت ایجاد شده جهت تعامل و پاسخگویی به مردم به استحضار می‌رساند: «هزینه عملیات راهداری در محدوده مورد‌نظر به واسطه ریزش‌های متعدد و وقوع بهمن طی 2سال گذشته بسیار بالا بوده و با اعتبارات فعلی ایمنی لازم برای تردد در محور مذکور قابل‌تامین نیست. بر این اساس  در جلسات برگزار شده با مقامات محل و استانی تا زمان تامین ایمنی مسیر، تصمیم بر انسداد آن بوده است و این تصمیم صرفا با هدف حفظ جان استفاده‌کنندگان و رعایت موضوع ایمنی اتخاذ شده است. گفتنی است در بارندگی‌های اخیر نیز در 4 نقطه، محور فوق دچار رانش شده و هم‌اکنون بیش از 85درصد طول محور فاقد هرگونه گاردریل و علایم است. مزید استحضار تخمین اولیه برای انجام اصلاحات در مسیر بالغ بر 700میلیارد ریال برای اجرای بهمن گیر، حفاظ کنار مسیر، تثبیت نقاط رانشی، اجرای روکش و تامین علائم افقی و عمودی لازم است.»

این خبر را به اشتراک بگذارید