• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
پنج شنبه 23 خرداد 1398
کد مطلب : 59136
+
-

نقشه شوم مسافرکش اینترنتی برای 2دختر نوجوان

حضور به موقع بالگرد پلیس باعث نجات 2 دختر 15ساله از دام مرد شیطان‌صفت شد

 بخت با دختران نوجوان یار بود که مسافرکش اینترنتی با دیدن بالگرد پلیس که در حال فرود بود به وحشت افتاد و از ترس دستگیری طعمه‌هایش را رها کرد و گریخت. او لحظاتی قبل‌تر از این ماجرا، دختران 15ساله را که مسافرش بودند ربوده بود و با حمله به آنها قصد آزار و اذیت‌شان را داشت.
حدود ساعت ۱۹:۱۵ سه‌شنبه گذشته 2دختر ۱۵ ساله وحشت‌زده به همراه والدین‌شان به کلانتری 173امین‌آباد تهران رفتند و از دام شومی گفتند که یک مسافرکش اینترنتی برایشان پهن کرده بود.
یکی از آنها که حالش از دیگری بهتر بود در تشریح ماجرا گفت: حدود ساعت ۱۷:۳۰ من و دوستم که همکلاسی هستیم تصمیم گرفتیم به خانه یکی از دوستان‌مان برویم و برای امتحان، یک کتاب درسی از او قرض بگیریم. برای همین از طریق اپلیکیشنی که در موبایل‌مان بود، یک ماشین کرایه کردیم و خانواده‌هایمان وقتی ماشین رسید، خیال‌شان راحت شد و ما هم سوار ماشین شدیم.
او ادامه داد: راننده که یک خودروی پراید داشت پس از طی مسیری، وارد خیابانی دیگر شد و به سمت کمربندی دوم جاده ورامین رفت. فکر کردیم که قصد دارد از مسیر دیگری ما را به مقصد برساند اما حوالی یک پل به بهانه اینکه ماشین خراب شده، توقف کرد و پیاده شد و بعد در عقب ماشین، جایی که من و دوستم نشسته بودیم را باز کرد و آنجا بود که فهمیدیم نقشه شومی در سر دارد.
به گزارش همشهری، راننده که بعدا معلوم شد مردی 45ساله، متاهل و پدر 3دختر است آن روز بعد از باز‌کردن در عقب ماشین به سمت یکی از دختران نوجوان هجوم برد و گردن او را گرفت و تلاش کرد وی را مورد آزار و اذیت قرار دهد. دختر دیگر اما با دیدن این صحنه وحشت‌زده با او درگیر شد و اجازه نداد که وی به دوستش تجاوز کند. مرد میانسال پس از این ماجرا سراغ دختر دیگر رفت و قصد داشت به زور او را مورد آزار و اذیت قرار دهد، طوری که در جریان درگیری آنها گردنبند دختر 15ساله پاره شد و کف ماشین افتاد. در همین هنگام اما اتفاق عجیبی رخ داد که باعث نجات دختران نوجوان و ناکام ماندن نقشه راننده اینترنتی شد.
جایی که مرد شیطان‌صفت توقف کرده بود، محلی خلوت در حوالی پادگانی بود که بالگرد ناجا گاهی در آنجا فرود می‌آید. آن روز هم بالگرد پلیس درحالی‌که ارتفاعش را کم کرده بود قصد فرود آمدن در پادگان را داشت که مرد شیطان‌صفت با دیدن آن به وحشت افتاد. او به تصور اینکه پلیس متوجه ماجرا شده و به‌زودی گرفتار خواهد شد هر دو دختر نوجوان را از ماشین به بیرون پرت کرد و با رها کردن آنها در جاده سوار ماشینش شد و فرار کرد. دختران بی‌گناه نیز درحالی‌که به‌شدت وحشت کرده بودند خودشان را به کلانتری رساندند و ماجرا را گزارش کردند.  سرهنگ حیدر مسن‌آباد، رئیس‌کلانتری ۱۷۳ امین‌آباد با بیان این خبر گفت: با این شکایت تحقیقات پلیسی آغاز شد و از آنجا که مشخصات خودروی متهم در موبایل یکی از دختران نوجوان بود، نیروهای عملیات کلانتری با داشتن پلاک خودرو و همچنین شماره تلفن همراه راننده اینترنتی، 2 محل احتمالی حضور وی، یکی در دولت‌آباد و دیگری در شهر ری را شناسایی کردند و راهی آنجا شدند. به این ترتیب متهم که با دیدن مأموران پلیس قصد فرار داشت، دستگیر شد و با کشف گردنبند دختر نوجوان که زیر صندلی ماشین افتاده بود، راهی جز بیان حقیقت ندید.
متهم اعتراف کرد که پس از سوار کردن دختران نوجوان دچار وسوسه شیطانی شده و قصد آزار و اذیت آنها را داشته اما با دیدن بالگرد پلیس، به تصور اینکه لو رفته است، از نقشه‌اش منصرف شده است. او گفت: وقتی آنها سوار شدند، به تصور اینکه اگر گزینه لغو سفر را بزنم، ردپایی از من باقی نمی‌ماند، این کار را انجام دادم و وقتی به محلی خلوت رسیدم قصد داشتم نقشه‌ام را عملی کنم و اگر سر و کله بالگرد ناجا پیدا نمی‌شد به هدفم رسیده بودم. به گفته سرهنگ مسن‌آباد، این مرد متاهل و پدر 3دختر است که ظاهری موجه دارد و مدعی است که اشتباه کرده و نخستین باری بوده که چنین گناهی مرتکب شده و حالا هم به‌شدت پشیمان است. براساس این گزارش، پس از اعترافات متهم برای وی قرار قانونی صادر شد و پرونده‌اش در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید