• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 22 خرداد 1398
کد مطلب : 59020
+
-

برانکو در مسیر بازگشت؟

پرسپولیسی‌ها به حفظ سرمربی موفق تیم‌شان امیدوار هستند

برانکو در مسیر بازگشت؟

برانکو حدود یک‌هفته‌ای است از ایران رفته تا شایعه جدایی‌اش از پرسپولیس به سوژه‌ای داغ برای رسانه‌های داخلی و حتی رسانه‌های عربی تبدیل شود. هنوز برانکو پایش را از تهران بیرون نگذاشته بود که داستان طلب یک‌میلیون یورویی‌اش از پرسپولیس رسانه‌ای شد و سروصدای فروانی به راه انداخت. پروفسور که با 3‌قهرمانی لیگ برتر، یک‌قهرمانی حذفی و کسب 2‌سوپرجام به یکی از موفق‌ترین مربیان تاریخ لیگ برتر تبدیل شده، پیش از ترک ایران مدعی شد تنها درصورت گرفتن طلبش به پرسپولیس برمی‌گردد تا شوکی جدی به هواداران وارد شود. در روزهایی که پرسپولیس به‌شدت با مشکلات مالی دست‌و‌پنجه نرم می‌کند، تهیه یک‌میلیون یورو تا تاریخ سی‌ام خرداد عملیاتی غیرممکن به‌حساب می‌آمد و شاید همین مسئله باعث شد تا الاهلی مصر و عربستان برای جذب این مربی وارد عمل شوند. روند روزهای اخیر نشان می‌داد برانکو و پرسپولیس پس از 3‌فصل رؤیایی و تجربه یک‌فینال آسیایی در آستانه جدایی قرار گرفته‌اند اما خبرهای روز گذشته شرایط را تا حد زیادی تغییر داد. مروری بر اخبار دیروز نشان می‌دهد چرا هواداران باید به ماندن برانکو امیدوار باشند.

  500‌هزار دلار آماده شد
براساس اخبار رسیده تلاش‌های مدیران پرسپولیس برای تهیه یک‌میلیون یورو تا دیروز به نتیجه نرسیده اما در این میان آنها موفق شده‌اند 500‌هزار دلار جور کنند. با توجه به همین مسئله آنها از برانکو خواسته‌اند تا با اعلام شماره حسابش این 500‌هزار دلار را بگیرد و قید بررسی سایر پیشنهادهایش را بزند. جدا از این پرسپولیسی‌ها به برانکو قول تسویه کل طلبش بلافاصله پس از بازگشت به ایران را داده‌اند و حالا منتظر پاسخ او هستند.

  برانکو پیگیر لیست خرید
پیگیری برنامه‌های فصل آینده از سوی برانکو در کرواسی، یکی دیگر از دلایلی است که هواداران پرسپولیس را به بازگشت سرمربی محبوب‌شان امیدوار می‌کند. براساس شنیده‌ها، برانکو این روزها سخت پیگیر لیستی است که برای فصل آینده در اختیار مدیران پرسپولیس قرارداده است. اینطور که گفته می‌شود، برانکو برای فصل آینده محمدرضا حسینی، محمد بلبلی، محمدرشید مظاهری، مهدی طارمی و شهرام مهربان را می‌خواسته و این روزها از اینکه مدیران پرسپولیس آنها را جذب نکرده‌اند، حسابی شاکی است. او در تماسی که با مدیران باشگاه داشته از آنها گله کرده و روند نقل‌و‌انتقالاتی باشگاه را زیر سؤال برده است. اینطور که گفته می‌شود برانکو هنوز از مشخص‌نشدن تکلیف مهدی ترابی، علیرضا بیرانوند و شجاع خلیل‌زاده هم ناراحت است و از مدیران خواسته تا هر‌چه سریع‌تر وضعیت آنها را مشخص کند.

 خبرهای خوش
خبر مذاکره الاهلی عربستان و مصر با برانکو، بازتاب فراوانی در رسانه‌های عرب‌زبان داشت؛ رسانه‌هایی که خبر مذاکره با برانکو را رسانه‌ای کردند، روز گذشته خبر از منتفی‌شدن حضور این مربی در الاهلی دادند. برخی ‌رسانه‌های عربی مدعی شده‌اند برانکو قرار است تا ابتدای هفته آینده طلبش را از پرسپولیس بگیرد و همین مسئله جدایی این مربی از فوتبال ایران را منتفی کرده است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید