• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 22 خرداد 1398
کد مطلب : 58981
+
-

خانه پرتاب چکش ارومیه تجهیز شد

رئیس هیأت دوومیدانی آذربایجان غربی از تجهیز خانه پرتاب چکش ارومیه به امکانات مورد نیاز خبر داد.  «حسین فهیمی» به فارس گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده و در نتیجه حمایت‌ مدیر کل ورزش‌ و جوانان آذربایجان غربی خانه پرتاب چکش ارومیه به امکانات ورزشی مورد نیاز تجهیز شد. 

وی با بیان این‌که این فرآیند، یعنی تکمیل و تجهیز خانه پرتاب چکش ارومیه، 2 سال به طول انجامید، اظهار کرد: 4 میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه صرف کرده و تجهیزات مورد نیاز در 4 رشته پرتاب وزنه، چکش، نیزه و جک تهیه شد و در دسترس علاقه‌مندان این رشته ورزشی قرار گرفت. 

فهیمی ادامه داد: علاوه بر این یک سالن بدن‌سازی و مجهز مناسب برای برگزاری اردوهای تیم‌ملی تدارک دیده شد؛ همچنین به فدراسیون ابلاغ شده که در آذربایجان غربی به لحاظ زیرساختی آمادگی وجود دارد که اردوهای تیم ملی برگزار شود. 

این مسئول به تجهیز سالن دوومیدانی استان نیز اشاره کرد و گفت: چندین سال از ساخت این سالن سپری می‌شود ولی تجهیز نشده بود که اعتباری نزدیک به 400 میلیون ریال برای این سالن تخصیص یافت و هزینه شد به طوری که 50 درصد کاستی‌های آن برطرف شده و علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در این مکان برای ارتقای تئوری و عملی مهارت‌های خود تلاش کنند. 

رئیس هیات دوومیدانی آذربایجان غربی با بیان این‌که رشته فوق یکی از فعالیت‌‌های ورزشی کم‌هزینه است، اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند به‌راحتی وارد این رشته شوند و مهارت و استعداد خود را محک بزنند و در نهایت به صورت تفریحی یا حرفه‌ای آن را دنبال کنند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید