• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
چهار شنبه 22 خرداد 1398
کد مطلب : 58936
+
-

غنی‌سازی اوقات فراغت با مشارکت بخش خصوصی

استاندار یزد گفت: در برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت می‌توان از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد و بیش از گذشته به این بخش بها داد.

به گزارش تسنیم، «محمدعلی طالبی» در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد که در سالن حمیدیای استانداری برگزار شد، خواستار توجه ویژه فرمانداران به ستاد ساماندهی جوانان شد و اظهار کرد: این‌که فرمانداران تنها در طول سال در جلسه ستاد ساماندهی جوانان حضور داشته باشند کافی نیست، بلکه باید در این زمینه دغدغه بیشتری داشته باشند.

استاندار یزد با اشاره به ضرورت توجه ویژه به اوقات فراغت و برنامه‌ریزی هرچه بهتر در این زمینه گفت: یکی از مواردی که بسیار حائز اهمیت است و باید به آن توجه شود این است که برگزاری اردوهای تفریحی باید منطبق با بخشنامه و با استانداردهای ایمنی و حفاظتی صد درصد انجام شود تا مشکلی در این خصوص به وجود نیاید.

وی توجه به تقویت برندها را در برگزاری برنامه‌های فرهنگی استان خواستار شد و افزود: امسال یزد به عنوان پایتخت کتاب ایران معرفی شده که باید برنامه‌های فرهنگی به این سمت کشیده شود و بتوانیم از این فرصتی که به دست آورده‌ایم بهترین استفاده را ببریم.

استاندار یزد با تاکید بر این‌که دستگاه‌های استان باید حداکثر همراهی و همکاری را با سازمان‌های مردم‌نهاد در راستای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های اوقات فراغت داشته باشند، تصریح کرد: دستگاه‌های استان می‌توانند در برنامه‌‌ریزی برای جوانان از ظرفیت این بخش استفاده کنند و به‌روز بودن برنامه‌ها را در نیز در دستور کار قرار دهند.

این خبر را به اشتراک بگذارید