• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
چهار شنبه 22 خرداد 1398
کد مطلب : 58931
+
-

جاده مرگ ساماندهی می‌شود

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: ادامه خیابان جلوان به سمت فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به طول یک کیلومتر که به دلیل خطرآفرینی زیاد به جاده مرگ شهرت دارد، با دستور استاندار اصفهان به اداره کل راه و شهرسازی اصفهان، به‌زودی ساماندهی و ساخته می‌شود.

 به گزارش ایمنا، «علی شمسی» با اشاره به بازدید اخیر استاندار اصفهان از پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۴ شهر اصفهان، اظهار کرد: یکی از پروژه‌های مورد بازدید استاندار، طرح احداث ادامه خیابان جلوان بود که برای ساخت آن نیاز به تعامل بیشتر اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان داشتیم. وی ادامه داد: طی بازدید استاندار و تماس با مدیر کل راه و شهرسازی استان در ارتباط با پروژه ساخت ادامه خیابان جلوان، دستور تسریع ساخت این خیابان صادر و قرار شد شهرداری منطقه ۱۴ نسبت به آزادسازی زمین‌های مورد نیاز اقدام کند. 

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با اشاره به بهره‌برداری بخشی از خیابان جلوان در سال گذشته به طول ۴۰۰ متر که در محدوده شهری شهرداری اصفهان واقع شده بود، تصریح کرد: بخشی از این خیابان که برای رسیدن به جاده فرودگاه در نظر گرفته شده است، به دلیل خروج از محدوده شهرداری، نیازمند همکاری بیشتر اداره کل راه و شهرسازی بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید