• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
چهار شنبه 22 خرداد 1398
کد مطلب : 58930
+
-

توزیع 7 هزار تن شکر دولتی

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اشاره به توزیع گسترده 7 هزار تن شکر دولتی در استان، گفت: شکر فله‌ای برای مصرف خانوار و صنفی 3400 تومان است  .

اسماعیل نادری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به توزیع دوباره شکر در استان اظهار کرد: بعد از ماه رمضان، توزیع 7 هزار تن شکر در استان اصفهان آغاز شده است که 3 هزار تن سهم بخش صنعت و 4 هزار تن سهم خانوار و بخش صنفی است. وی با بیان این‌که توزیع شکر دولتی از ابتدای هفته جاری آغاز شده، گفت: شکر برای مصرف خانوار به صورت گسترده در بیشتر واحدهای صنفی شهرستان اصفهان توزیع شد.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان درباره کمبود شکر طی ماه رمضان در اصفهان، گفت: هر ساله و حتی در مواقعی که مشکل تامین شکر وجود نداشت، به دلیل مصرف بالای شکر در ماه رمضان با چالش مواجه می‌شدیم که امسال این چالش بیشتر بود. وی با بیان این‌که بحث تامین شکر با شرکت بازرگانی دولتی و توزیع آن با سازمان صنعت است، یادآور شد: شکرهای توزیعی بیشتر شکر خام وارداتی هستند که در کارخانه قند اصفهان و نقش‌جهان تصفیه می‌شوند. البته در حال حاضر چغندرقند خوزستان نیز به مرحله برداشت رسیده که در این شرایط کمبودها رفع می‌شود. 

وی با بیان این‌که شکر بسته‌بندی 900 گرمی با نرخ 4000 تومان فروخته می‌شود، تاکید کرد: در حال حاضر روزانه 50 تن شکر بسته‌بندی بین واحدهای منتخب و فروشگاه‌های بزرگ اصفهان توزیع می‌شود. معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان درخصوص نبود شکر قهوه‌ای در سطح عرضه، گفت: سیاست دولت بر توزیع شکر سفید به عنوان یکی از کالاهای اساسی است، بنابراین ما بر توزیع آن متمرکز هستیم، البته در آینده نزدیک توزیع شکر قهوه‌ای از سر گرفته خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید