• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 22 خرداد 1398
کد مطلب : 58841
+
-

ثبت اطلاعات 6 هزار خودرودر سامانه کدینگ کارت سوخت

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان گفت: از زمان اجرای طرح کدینگ کارت سوخت تاکنون افزون بر ۶هزار خودرو در تمام شهرستان‌های استان به تیم‌های بازرسی و نظارت فرمانداری‌ها و محل‌های تعیین‌شده، مراجعه کرده‌اند. 

 «محمد محبی» در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان افزود: با توجه به روند کند صدور کارت هوشمند سوخت در سال گذشته، رفع مشکل در دستور کار قرار گرفت و از ابتدای اردیبهشت‌ماه سال جاری صدور کارت سوخت آغاز شد. 

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گفت در این خصوص در سیستان و بلوچستان تعداد زیادی مراجعه کردند و بیشترین آن‌ها افرادی بودند که کارت سوخت خودرو آن‌ها در قالب طرح کدینگ دچار مشکل شده بود، اما با پیگیری‌های لازم و تأیید اطلاعات استخراجی خودرو، کدینگ آن‌ها به صورت متمرکز از سوی سامانه هوشمند مرکز اعمال خواهد شد. 

محبی افزود: از زمان اجرای این طرح تاکنون صاحبان بالغ بر ۶هزار خودرو در تمام شهرستان‌های استان به تیم‌های بازرسی و نظارت فرمانداری‌ها و محل‌های تعیین‌شده مراجعه کرده‌اند که در اسرع وقت کار کدینگ این کارت‌ها نیز انجام خواهد شد. 

وی در پایان گفت: برای خودرو‌های جدید در سیستان و بلوچستان نیز کارت سوخت به صورت خودکار کدینگ می‌شود و جای هیچ گونه نگرانی‌ای وجود ندارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید