• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 21 خرداد 1398
کد مطلب : 58659
+
-

اعلام برنامه ثبت‌نام مدارس بوشهر

آموزش
اعلام برنامه ثبت‌نام مدارس بوشهر

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش استان بوشهر برنامه ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس استان بوشهر را اعلام کرد. به گزارش مهر، «عبدالله روشن» با اشاره به نحوه ثبت‌نام دانش‌آموزان و شرایط آن اظهار کرد: ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی و پایه هفتم روز ۲۰ خرداد و پایه دهم نیز روز ۱۷ تیر شروع می‌شود و تا پایان مرداد ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این‌که پایگاه سنجش نوآموزان از اول تیر ماه شروع به فعالیت می‌کند و کودکان ورودی پایه اول ملزم به شرکت در برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود هستند یادآور شد: ثبت‌نام دانش‌آموزان در پایه اول ابتدایی تا قبل از ارائه تاییدیه از پایگاه سنجش موقت خواهد بود. روشن بر لزوم اجرای محدوده‌بندی جغرافیایی برای ثبت‌نام دانش‌آموزان اشاره کرد و افزود: فرزندان فرهنگیان، هنرجویان هنرستان‌ها و مدارس خاص از این دستورالعمل معاف هستند و می‌توانند در خارج از محدوده جغرافیایی ثبت‌نام کنند.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: در ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس خاص از جمله شاهد، نمونه، تیزهوشان و همچنین مدارس هیات امنایی، ۷۰ درصد تخفیف شهریه ثبت‌نام برای فرزندان فرهنگی استان لحاظ خواهد شد. روشن با اشاره به ماده ۳۰ آیین‌نامه مدارس گفت: برای ثبت‌نام دانش‌آموزان دریافت هر گونه وجه به جز وجوه مربوط به بیمه حوادث و کتاب‌های درسی مجاز نیست.

این خبر را به اشتراک بگذارید