• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 21 خرداد 1398
کد مطلب : 58658
+
-

سنگ کاغذبازی پیش پای ارباب رجوع

اخبار
سنگ کاغذبازی پیش پای ارباب رجوع

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم این استان از برخی سخت‌گیری‌های بی‌مورد دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدمات‌رسان گلایه دارند. به گزارش تسنیم، «جعفر گوهرگانی» در حاشیه برنامه ملاقات عمومی با مردم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مشکلات اقتصادی، اشتغال، تسهیلات بانکی، کمک‌های بلاعوض و سخت‌گیری‌های بی‌مورد برخی دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان از جمله مشکلات مطرح‌شده مردم در این دیدار بوده است.

وی با تاکید بر این‌که مدیران باید برای خدمت به مردم لحظه‌ای درنگ نکنند عنوان کرد: مراجعان در بخش‌های مختلف مشکلات و درخواست‌های عمومی و اختصاصی خود را مطرح کردند و بعد از رسیدگی، به آنها پاسخ‌های لازم داده شد. معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: دیدارهای عمومی با مسئولان در خدمت‌رسانی به حل مشکلات مردم و اتخاذ تصمیم‌های بهتر و جامع‌تر کمک می‌کند.

گوهرگانی افزود: تمام مسئولان باید در برابر مشکلات و دغدغه‌های فراوان مردم در بخش‌های مختلف و رفع آنها تمام تلاش خود را به کار گیرند و هرجا با مشکل و موانع و کمبود روبه‌رو شدند هماهنگی لازم را با حوزه معاونت اقتصادی استانداری داشته باشند.

وی آشنایی بیشتر با مشکلات، خواسته‌ها و دغدغه‌های مردم را از مهم‌ترین رویکردها در برنامه‌های رو در روی خود با آنان اعلام کرد. جعفر گوهرگانی در این نشست که مدیران اقتصادی حوزه استانداری برای پاسخگویی به درخواست‌های مردم حضور داشتند با 23 نفر از مردم شهرستان‌های مختلف ملاقات کرد و مشکلات آنها مورد بررسی قرار گرفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :