• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 21 خرداد 1398
کد مطلب : 58590
+
-

کشف محموله کالای قاچاق در محور یاسوج - لردگان

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در محور یاسوج - لردگان خبر داد. 
به گزارش ایسنا، سردار «غلامعباس غلامزاده» در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر ورود کالای قاچاق به استان، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان و ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان لردگان قرار گرفت. 
وی افزود: پس از هماهنگی قضایی  در ایست بازرسی محور یاسوج - لردگان، 3دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق در یک عملیات موفق پلیسی متوقف شد. 
این مقام انتظامی استان خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودروها انواع کالای قاچاق شامل 600 قوطی انواع نوشیدنی، 240 دستگاه   آرایشی و بهداشتی،1400 کیلو چوب بلوط و 3 دستگاه تلویزیون ال‌ای دی به ارزش یک میلیارد ریال کشف و 3 قاچاقچی نیز در این رابطه دستگیر شد. 
سردار غلامزاده در پایان با اشاره به معرفی متهمین به مراجع قضایی، گفت: قاچاق کالا ضربات جبران‌‎ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می‌کند و برخورد قانونی با قاچاقچیان کالا توسط فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری قاطعانه دنبال می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید