• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 21 خرداد 1398
کد مطلب : 58584
+
-

هشدار فرماندار مهریز به مشاوران املاک

فرماندار مهریز هشدار داد: صاحبان بنگاه‌های املاک در چارچوب مقررات دولت و در راه خدمت به مردم فعالیت کنند، وظایف خود را دقیق انجام دهند و قیمت املاک و اجاره‌بهای منازل قانونمند شود.

 به گزارش ایرنا، «رضا زارع‌زاده مهریزی» در جمع صاحبان بنگاه‌های املاک افزود: رعایت مقررات توسط متولیان بنگاهای املاک به نفع مردم، منطقه و فعالان این بخش است و از بسیاری آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند. وی با اشاره به این‌که قیمت اجاره‌بها و املاک در این شهرستان نسبت به گذشته افزایش یافته است ادامه داد: قیمت املاک و اجاره‌بها باید منطقی و کارشناسی‌شده انجام شود و نباید نرخ‌ها بدون مقررات افزایش یابد. 

فرماندار مهریز اظهار کرد: رعایت مقررات شهرسازی، کنترل قیمت‌ها در خرید و فروش املاک و اجاره‌بهای منازل و همکاری با مسئولان با رعایت مقررات باید مد نظر بنگاه‌ها قرار گیرد. زارع‌زاده مهریزی بیان کرد: اجاره‌ دادن املاک و خرید و فروش با اتباع بیگانه موضوع مهمی است که صاحبان املاک و همچنین بنگاه‌ها باید دقیق مقررات را رعایت کنند تا مشکلی به وجود نیاید. وی گفت: اگر همه مردم و بنگاه‌ها به قانون احترام بگذارند، نفع آن نصیب همگان می‌شود و با آرامش و آسایش می‌توان در شهر زندگی کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید