• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
سه شنبه 21 خرداد 1398
کد مطلب : 58522
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/LrAg
+
-

سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در زنجان

استاندار زنجان گفت: زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در استان زنجان مهیاست و پیش‌بینی می‌شود امسال سرمایه‌گذاری بیش از ۲ هزار میلیارد تومانی در استان انجام شود. با این میزان سرمایه‌گذاری اشتغال خوبی در استان ایجاد خواهد شد. 

به گزارش مهر، فتح‌الله حقیقی در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی در شهرستان ابهر بیان کرد: برگشت واحدهای تولیدی تعطیل‌شده به چرخه تولید از اولویت‌های مهم است و طی سال گذشته در این زمینه عملکرد خوبی داشته‌ایم. 

وی با بیان این‌که واحدهای تولیدی مشکل‌دار در استان دسته‌بندی ‌شده و برنامه‌های ویژه‌ای برای خروج این واحدها از شرایط بحرانی طراحی‌ شده است، افزود: استفاده از تسهیلات تبصره ماده ۱۸ که بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال بوده فرصتی برای بازگشت واحدهای راکد به چرخه تولید است. 

استاندار زنجان ادامه داد: یکی از موضوعات مهم برای رونق تولید، بازگشت واحدهای تولیدی تعطیل‌شده به چرخه تولید است. برای تحقق این مهم در استان زنجان برنامه‌ریزی لازم انجام ‌شده است. حقیقی گفت: به علت اهمیت تولید، جلسات محوری در واحدهای تولیدی برگزار می‌شود تا مشکلات واحدهای تولیدی بررسی و برای رفع آنها مدیریت و برنامه‌ریزی لازم انجام شود. 

وی با بیان این‌که کمیته رصد اشتغال استان زنجان تشکیل ‌شده است، تصریح کرد: این کمیته با هدف بررسی اشتغال استان تشکیل ‌شده است. 

این خبر را به اشتراک بگذارید