• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
سه شنبه 21 خرداد 1398
کد مطلب : 58473
+
-

کشتی‌گیران قمی به اردوی تیم ملی پیوستند

کشتی
کشتی‌گیران قمی به اردوی تیم ملی پیوستند

 دبیر هیأت کشتی استان قم گفت: کشتی‌گیران قمی در تلاش برای رسیدن به دو بنده تیم ملی در انتخابی المپیک به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی ملحق شدند. 

«احمد رضایی» در گفت‌وگو با مهر افزود: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی از ۱۶ خرداد آغاز شده است که کشتی قم با ۴ کشتی‌گیر در این اردو حضوری پررنگ دارد و تلاش کشتی‌گیران ما این است که در هر وزن در مصاف با رقبای خود نظر کادر فنی را برای فیکس شدن جلب کنند. 

وی اضافه کرد: ۴ کشتی‌گیر قمی حاضر در این اردو شامل علیرضا نجاتی در ۶۰ کیلو، محمدجواد رضایی در ۶۷ کیلو، مهدی ابراهیمی در ۸۲ کیلو و علی‌اکبر حیدری در ۹۷ کیلوگرم هستند که هر ۴ نفر دارای سوابق روشنی در تیم‌های ملی هستند و می‌توان برای همه آنها شانس حضور در تیم ملی قائل شد.

 دبیر هیأت کشتی استان قم گفت: هدف برگزاری این اردو، شناخت ترکیب تیم ملی برای رقابت‌ها در مسابقات کشتی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک در قزاقستان است و از این رو، عملکرد نمایندگان کشتی قم در این اردو اهمیت ویژه‌ای دارد. زیرا در سال منتهی به المپیک قرار داریم و کشتی یکی از امیدهای ورزش قم برای المپیکی شدن است.

 رضایی بیان کرد: مهدی ابراهیمی و علی‌اکبر حیدری کشتی‌گیران رده بزرگسالان ما هستند که هر دو نفر بارها در میادین جهانی و بین‌المللی حضور داشته‌اند. چنان که حیدری در بازی‌های آسیایی جاکارتا هم برای ایران روی تشک رفت و هر ۲ نفر این ظرفیت را دارند که به دوبنده تیم ملی برسند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید