• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
سه شنبه 21 خرداد 1398
کد مطلب : 58454
+
-

۱۰ طرح عمرانی در شاهرود و میامی اعتبار گرفت

عمران
۱۰ طرح عمرانی در شاهرود و میامی اعتبار گرفت

نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که ۱۰ طرح مهم این شهرستان‌ها ردیف اعتبار ملی دریافت کردند گفت: این طرح‌ها درمجموع بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار گرفتند.

«سید حسن حسینی شاهرودی» در گفت‌وگو با مهر. با تشریح طرح‌های عمرانی شهرستان‌های شاهرود و میامی که امسال توانستند ردیف ملی دریافت کنند افزود: بودجه مستقل مرکز رشد فناوری و سلامت با ردیف اعتباری 2 میلیارد تومان سالانه در حوزه فناوری و سلامت و گسترش رضایت مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در حوزه بهداشت و درمان در کنار افزایش شش میلیارد تومانی اعتبارات مصوب برای پروژه دانشکده و کلینیک دندان‌پزشکی شهرستان شاهرود در زمره این طرح‌ها هستند.

وی اظهار کرد: افزایش 3 میلیارد تومانی تأمین تجهیزات و تعمیر اساسی حوزه آموزش عالی و بیمارستانی شامل تأمین فضاهای آموزشی، کمک به خوابگاه‌ها، اتمام دانشکده‌ها و افزایش یک میلیارد تومانی اعتبارات ملی مرکز تحقیقات علوم پزشکی شاهرود از دیگر طرح‌هایی است که ردیف اعتبار ملی دریافت کرده‌اند.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان این‌که افزایش اعتبارات بهبود استاندارد بیمارستان‌های شهرستان شاهرود و میامی تحت نظارت علوم پزشکی شاهرود به میزان 3 میلیارد تومان از دیگر طرح‌هایی است که می‌تواند به ارتقای تجهیزات بیمارستان و بهبود ارائه خدمت در آنها کمک کند افزود: این اعتبارات در گذشته ۹۹۰ میلیون تومان در سال بود که از سال ۹۸ این میزان به 3 میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان افزایش خواهد یافت.

حسینی شاهرودی از افزایش 2 میلیارد تومانی اعتبارات بازچرخانی آب در حوزه تأسیسات آب و فاضلاب شهری نیز خبر داد و بیان کرد: 2 میلیارد تومان ردیف اعتبار ملی تنها برای پروژه آب و تأسیسات شهر مجن اخذ شده است و همچنین اخذ 2 میلیارد تومان اعتبار برای ورزش و جوانان شاهرود در ردیف بودجه ملی گنجانده شده است.

وی همچنین افزود: اعتبار 5 میلیارد تومانی در ردیف ملی برای بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی امام رضا(ع) میامی و همچنین اعتبار 2 میلیارد تومانی برای آبخیزداری این شهرستان از دیگر اعتبارات ملی شرق استان سمنان هستند.

عضو خانه ملت گفت: آخرین طرحی که دارای ردیف اعتبارات ملی شد، پروژه بزرگ کریدور شمال-جنوب بود که بخش محور شاهرود–طرود آن توانست بیش از 2 میلیارد تومان اعتبار پایدار سالانه دریافت کند. این طرح به طور کلی در کشور حدود ۳۵ میلیارد تومان اعتبار دارد که بیش از 2 میلیارد تومان آن سهم شاهرود می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید