• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
دو شنبه 20 خرداد 1398
کد مطلب : 58301
+
-

پیش‌بینی سرمایه‌گذاری سالانه۵هزار میلیاردتومانی در همدان

آمار
پیش‌بینی سرمایه‌گذاری سالانه۵هزار میلیاردتومانی در همدان

استاندار همدان از تدوین سند راهبردی توسعه استان همدان خبر داد و گفت: براساس این سند سالانه 5 هزار میلیارد تومان برای سرمایه‌گذاری در استان همدان پیش‌بینی شده است. 

به گزارش مهر، سیدسعید شاهرخی با حضور در سازمان مدیریت و برنامه‌‌ریزی استان همدان ضمن تقدیر از خدمات کارشناسان این سازمان از کتاب «نتیجه سرشماری آمار نفوس و مسکن استان همدان» رونمایی کرد و با بیان این‌که اولویت استان همدان توجه به معیشت و اشتغال مردم است، افزود: برای این امر مهم سازوکارهای دقیق و کارشناسی تعیین شده است. 

وی با بیان این‌که تدوین سند راهبردی توسعه استان همدان اقدام خوبی بود، بیان کرد: این سند به عنوان یک چشم‌انداز و براساس ظرفیت و توانمندی هر شهرستان تدوین شده و برای هر سال ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده است. 

استاندار همدان با تأکید بر این‌که عملکرد شورای برنامه‌‌ریزی و کارگروه‌های تخصصی که براساس کار کارشناسی است قابل تقدیر است، ادامه داد: در سال جاری موضوع مهم برگزاری انتخابات مجلس را داریم که در سیاست داخلی و خارجی تأثیرگذار است. شاهرخی یادآور شد: وظیفه ما برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری، سالم و قانونمند است و این امر باید سرلوحه کار همه دستگاه‌های اجرایی استان همدان باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌‌ریزی استان همدان نیز با بیان این‌که سازمان مدیریت دارای بدنه کارشناسی با نگاه توسعه‌ای و عدالت‌محور است، گفت: این سازمان در راستای توسعه کشور و استان همدان حرکت می‌کند. 

اسکندر صیدایی با بیان این‌که استاندار همدان نگاه برنامه‌محور دارد، افزود: استاندار همدان شناخت خوبی از استان دارد و به کار کارشناسی اهمیت زیادی می‌دهد و تعامل خوبی با همه مجموعه‌ها دارد. وی با بیان این‌که کارکنان سازمان مدیریت اهل تجربه، تخصص و تعهدند و برای توسعه استان تمام توان خود را به کار می‌گیرند، توضیح داد: همدان در حوزه توزیع اعتبارات هزینه‌ای با ۸۳ شاخص یک الگوی موفق و کشوری است.

این خبر را به اشتراک بگذارید