• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 20 خرداد 1398
کد مطلب : 58266
+
-

تصادفات منجر به فوت زیر ذره‌بین دادگستری اردبیل

رئیس کل دادگستری استان اردبیل تصادفات خونین و منجر به فوت هموطنان در تصادفات شمال استان را تأسف‌بار عنوان کرد و گفت: همه دستگاه‌ها در مقابل این تصادفات مسئول هستند. به گزارش فارس «ناصر عتباتی» در پی وقوع چندین حادثه رانندگی در روزهای اخیر، اظهار کرد: به دادستانی پارس‌آباد و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری دستور داده شده است دلایل دقیق تصادفات منجر به فوت شمال استان را بررسی و اقدامات جدی در جهت کاهش و جلوگیری از وقوع حوادث رانندگی منجر به فوت انجام گیرد. 

وی افزود: معاونت پیشگیری از وقوع جرم باید کاهش تصادفات، حذف نقاط حادثه‌خیز و پیشگیری از حادثه‌های فوتی را در دستور کار خود قرار و برنامه‌ریزی لازم را انجام دهد.  عتباتی اعلام کرد: تمام عوامل موثر بر این حوادث از جمله اداره کل راهداری، پلیس راه، نهادهای آموزشی و رسانه با جدیت مضاعف این مسأله را پیگیری کنند و اقدامات لازم برای کاهش این اتفاق ناگوار را انجام دهند.  

این مسئول تاکید کرد: به دادستان شهرستان‌ها دستور داده شده است با رانندگانی که با رفتار و حرکات خطرناک و حادثه‌ساز موجب ناامنی جاده‌های مواصلاتی استان می‌شوند و اتفاقات ناگواری را برای همشهریان به وجود می‌آورند، برخورد جدی صورت گیرد؛ انتقال وسیله نقلیه به پارکینگ، ممنوعیت از رانندگی و توقیف خودرو از جریمه‌هایی است که برای متخلفان در نظر گرفته شده است. 

این خبر را به اشتراک بگذارید