• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 20 خرداد 1398
کد مطلب : 58281
+
-

تازه ‌واردهای تراکتورسازی

سرخپوشان تبریزی 4 بازیکن باکیفیت فوتبال ایران را به جمع خود اضافه کردند

تراکتورسازی تبریز 4 بازیکن خوب فوتبال ایران را جذب کرد تا نشان دهد نبض بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران را در زمینه جذب بازیکن در اختیار دارد. به گزارش همشهری «رشید مظاهری»، «مهدی تیکدری»، «محمدرضا خانزاده» و «سعید مهری» با سرخپوشان تبریزی قرارداد امضا کردند تا تیم بدون مربی تراکتور، بار دیگر موجی از هیجانات را با منفجر کردن بمب‌های نقل و انتقالاتی به‌وجود بیاورد. 


از دروازه‌بان مطمئن فصل بعد تا ورود پدیده لیگ یک به لیگ برتر

بی‌شک کلیدی‌ترین خرید تراکتورسازی حتی تا پایان فصل نقل و انتقالات تابستانی مظاهری؛ سنگربان با‌کیفیت و کاملاً کارآمد سابق ذوب‌آهن است که مشتریان بزرگی از جمله پرسپولیس را هم پیش‌روی خود می‌دید، اما در نهایت ترجیح داد در یادگار امام تبریز و در جمع کهکشانی‌های سرخ ایران کارش را ادامه بدهد. مظاهری جایگزین «محسن فروزان» سنگربان اخراجی تراکتورسازی در فصل قبل شده است. 

تیکدری؛ پدیده فصل گذشته لیگ یک، که در باشگاه مس کرمان اوج گرفت و نامش را بر سر زبان‌ها انداخت در اولین تجربه لیگ برتری خود، تصمیم گرفت با وجود پیشنهاد باشگاه‌هایی نظیر استقلال و پرسپولیس در تیم پرمهره تراکتور حضور پیدا کند و بهای سنگین چالش را برای رسیدن به ترکیب اصلی و اثبات توانایی‌های فنی بالای خود بپردازد. تیکدری که قابلیت بازی با هردوپا را دارد در پست تخصصی هافبک هجومی بازی می‌کند و به نظر می‌رسد که جایگزین لی اروین بی‌انضباط شده است.

مهری، هافبک دونده فصل گذشته ماشین‌سازی تبریز که یکی از نمایش‌های بی‌نظیرش را در دیدار برابر پرسپولیس تهران در استادیوم آزادی ارائه داد، توانست با سختکوشی خود نظر مدیران تراکتور را برای رسیدن به تیم اصلی تحت مالکیت زنوزی جلب کند. او تنها 23 سال دارد و با هدف جوانگرایی و پایین‌آوردن میانگین سنی بازیکنان تراکتور، به یادگار امام منتقل شده است.

خرید پر سر و صدا و پرحاشیه باشگاه تراکتورسازی تا به اینجای کار هم خانزاده است، هافبکی که حسابی مورد علاقه کارلوس کیروش؛ سرمربی سابق تیم‌ملی بود و از همه مهم‌تر از سوی باشگاه پرسپولیس در اوج بحران‌های حمید درخشان به فوتبال ایران معرفی شد و به عنوان یک سرخپوش دوآتشه در میان اهالی فوتبال داخلی برای خود شهرت پیدا کرد. او حالا در جمع تی‌تی‌های تبریز است که تا به امروز نتوانسته‌اند هیچ یک از بازیکنان سابق سرخآبی‌های تهران را به عنوان عضوی از خانواده خود بپذیرند و دائماً با آنها دچار چالش و اصطکاک هستند. 


آخرین وضعیت انتخاب سرمربی خارجی تراکتورسازی

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز هم که برای مذاکره با مربی خارجی در ترکیه به سر می‌برد، درباره خرید 4 بازیکن جدید تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: در نقل و انتقالات اخیر می‌خواستیم جوانگرایی کنیم تا سال آینده اهداف باشگاه محقق شود.

«غلامرضا صادقیان» در پاسخ به این پرسش که وقتی باشگاه سرمربی ندارد، بازیکنان جدید با نظر چه کسی جذب شده‌اند، تاکید کرد: این بازیکنان بر اساس نظر کمیته فنی جذب شده‌اند. امکان ندارد هر مربی‌ای که بیاید بگوید این بازیکنان را نمی‌خواهم.

وی با بیان این‌که برای مذاکره با سرمربی خارجی در ترکیه حضور دارد، ادامه داد: گزینه‌های مختلفی داریم و در حال مذاکره هستیم. فکر می‌کنم تا دو سه روز آینده نتیجه کار مشخص شود. وی درباره این‌که آیا سرمربی بعدی این تیم پرتغالی است، عنوان کرد: گزینه ما اروپایی است، ولی نمی‌شود گفت پرتغالی است.

این خبر را به اشتراک بگذارید