• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 20 خرداد 1398
کد مطلب : 58216
+
-

پیست دوچرخه‌سواری ثامن‌الائمهع تکمیل می‌شود

ورزشی
پیست دوچرخه‌سواری ثامن‌الائمهع تکمیل می‌شود

رئیس هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی گفت: امسال پیست دوچرخه‌سواری مجموعه ثامن‌الائمه(ع) مشهد تکمیل می‌شود. به گزارش تسنیم «مهدی روزبهان» اظهار کرد: هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی در طول سال مسابقات مختلفی در رشته‌های سرعت، استقامت و کوهستان در رده‌های سنی مختلف اعم از نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و نظایر آن برگزار می‌کند. 

وی تصریح کرد: در سال گذشته هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی میزبان 3 رقابت کشوری بود، امسال نیز به دلیل تکمیل شدن پیست ثامن‌الائمه(ع) و برطرف شدن مشکلات محل اسکان میزبان 5 مسابقه کشوری هستیم، همچنین تصمیم به برگزاری مسابقات کوهستان در پارک خورشید داریم. 

روزبهان ادامه داد: یکی از مواردی که برای هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی اهمیت دارد، حضور ورزشکاران در مسابقات بین‌المللی دوچرخه‌سواری کوهستان در ماده کراس کانتری المپیک است. به طور کلی 32 رکاب‌زن از 12 کشور مختلف در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند. 

رئیس هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی گفت: این مسابقات امروز (20 خرداد) و فردا در بروجن برگزار می‌شود. دوچرخه‌سواران خراسانی برای حضور در این رقابت‌ها تمرین کرده‌اند و در حال حاضر از آمادگی کامل برای حضور در مسابقات بین‌المللی دوچرخه‌سواری برخوردارند. 

وی با بیان این‌که مسابقات بین‌المللی دوچرخه‌سواری در سطح 2 برگزار می‌شود، ادامه داد: 20 رکاب‌زن داخلی در قالب 4 تیم در این رقابت‌ها شرکت خواهند داشت. 12 رکاب‌زن نیز از سایر کشورها در این مسابقات حضور دارند. نفرات برتر 6 هزار یورو دریافت می‌کنند. 

این مسئول بیان کرد: 2 ورزشکار خراسانی هم به نام‌های «محمدجواد صفدری» و «علیرضا جباری» با آمادگی کامل در این رقابت‌ها حضور دارند. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید