• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 20 خرداد 1398
کد مطلب : 58207
+
-

کمک مردم خراسان جنوبی ‌در پویش مهربانی‌

خبر
کمک مردم خراسان جنوبی ‌در پویش مهربانی‌

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان جنوبی گفت: مردم استان در پویش مهربانی ۷۵۰ میلیون تومان کمک کردند که باعث شد ۱۳ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در ماه رمضان آزاد شوند. به گزارش تسنیم «علی هاشمی» اظهار کرد: پویش مهربانی یک برنامه نو و ابتکاری بود که قبل از سال 98 توسط صداوسیمای استان خراسان جنوبی صورت گرفت. نتیجه این شد که با گلریزانی که در شهرهای استان برگزار شد، خیران 750 میلیون تومان کمک کردند و 13 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در ماه رمضان آزاد شدند.

 وی تصریح کرد: پویش مهربانی باعث شد جشن گلریزان وارد خانه‌ها شود و آماده است که تا پایان سال 98 و شاید هم سالیان سال چه در استان و چه در خارج از استان در زمینه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد فعالیت کند. 

این مسئول خاطرنشان کرد: با گلریزان پویش مهربانی که در شهرهای قاین، طبس، نهبندان، فردوس و بیرجند برگزار شد، خیرین مبلغ 750 میلیون تومان کمک کردند و این کمک باعث شد در ماه مبارک رمضان 13 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد آزاد شدند. 

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان جنوبی یادآور شد: یک میلیارد و 400 میلیون تومان مبلغ بدهی این 13 نفر بود که 680 میلیون تومان شاکیان گذشت کردند که قابل تحسین است. 

هاشمی با بیان این‌که در روزهای آتی نیز چند نفر دیگر آزاد خواهند شد، اظهار کرد: پویش مهربانی باعث شد که خیران ستاد را بشناسند و یاور ستاد دیه مردمی شوند. افرادی که در ستاد دیه مشغول فعالیت هستند یک ریال نیز حقوق نمی‌گیرند و خداپسندانه کار می‌کنند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید