• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 20 خرداد 1398
کد مطلب : 58210
+
-

کشتی خراسان جنوبی در یک قدمی صعود به لیگ برتر

ورزشی
کشتی خراسان جنوبی در یک قدمی صعود به لیگ برتر

رئیس هیات کشتی خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی که در هفته‌ اول و دوم لیگ دسته یک کشور در مقابل تیم‌های اردبیل و بهبهان خوزستان پیروز شد، در هفته سوم نیز تیم تهران را مغلوب کرد تا ۷۰ درصد مسیر صعود به لیگ برتر را طی کرده باشد. به گزارش تسنیم «عباس سروری» اظهار کرد: تیم هیات کشتی خراسان جنوبی در هفته سوم دور رفت رقابت‌های دسته یک کشتی فرنگی کشور مقابل حریف خود به پیروزی دست یافت. 

وی گفت: تیم خراسان جنوبی در هفته سوم این مسابقات در مقابل تیم تهران صف‌آرایی کرد و در پایان با نتیجه 8 بر 2 حریف خود را مغلوب کرد تا به سومین برد پیاپی دست یابد. رئیس هیات کشتی خراسان جنوبی با اشاره به نتایج انفرادی این مسابقه افزود: در وزن 55 کیلوگرم محمد حسینوند ثانی از تهران با نتیجه 8 بر 2 جواد فرازفاروجی از خراسان جنوبی را شکست داد و در وزن 60 کیلوگرم نیز مصیب اکبری از تهران 8 بر صفر مغلوب محمد حسینوند از خراسان جنوبی شد. 

سروری تصریح کرد: در وزن 63 کیلوگرم محمد سلیمی‌راد با نتیجه 7 بر 4 حسین عباسی از تهران را مغلوب کرد و در وزن 67 کیلوگرم علیرضا غلامحسینی از تهران با نتیجه 12 بر 2 به مصطفی کایدخورده از خراسان جنوبی شکست 
خورد. وی ادامه داد: در وزن 72 کیلوگرم امیر حاتم‌زاده از تهران نتیجه را 8 بر صفر به سجاد ایمن طلب از خراسان جنوبی واگذار کرد و در وزن 77 کیلوگرم نیز علی نوروزی از تهران با نتیجه 5 بر 3 در مقابل علیرضا افتخاری مقدم از خراسان جنوبی ضربه فنی شد. 

رئیس هیات کشتی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در وزن‌های 82 و 87 کیلوگرم نیز مهدی محمدزاده و علی خلیل‌زاده از خراسان جنوبی به ترتیب با نتیجه 4 بر 4 و نتیجه 8 بر 8 در مقابل سعید صادقی و سعید سیاه پشت از تهران متوقف و با امتیاز فنی بهتر برنده مسابقه شدند. 

سروری اظهار کرد: در وزن 97 کیلوگرم امیرمحمد نوروزی از تهران با نتیجه 6 بر 7 مغلوب حسین شکری از خراسان جنوبی شد و در وزن 130 کیلوگرم عرفان ایوبی از تهران 11 بر یک محمد سروش رنجبر از خراسان جنوبی را شکست داد. 

وی افزود: خراسان جنوبی 2 مسابقه قبلی خود را در مقابل تیم‌های اردبیل و بهبهان خوزستان پیروز شد و در صدر جدول قرار دارد که تاکنون 70 درصد مسیر صعود به لیگ برتر را طی کرده است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید