• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 20 خرداد 1398
کد مطلب : 58158
+
-

تمدید قرارداد 70 درصد بازیکنان پدیده

مالک باشگاه پدیده شهر خودرو گفت: برای فصل جدید لیگ برتر قرارداد ۷۰ درصد بازیکنان تیم به صورت 2 تا 3 ساله تمدید شده است. به گزارش ایرنا «فرهاد حمیدوای» افزود: در فصل جدید لیگ برتر به دنبال جوان‌گرایی و استفاده از فوتبالیست‌های بومی استان هستیم و قراردادهای جدید با قیمت 3 تا 4 برابر سال قبل تمدید شده است. 

وی از جدایی قطعی مرتضی منصوری و عبدالله حسینی از تیم پدیده شهر خودرو خبر داد و اضافه کرد: با نتایجی که تیم در فصل گذشته به دست آورد از طرفی سایر باشگاه‌ها به فکر جذب بازیکنان پدیده افتادند و از سویی دیگر برخی نیز با نیت تخریب به برخی اقدامات دست زدند. 

مالک باشگاه پدیده شهر خودرو گفت: سال قبل قرارداد مرتضی منصوری با پدیده 3 میلیارد ریال بود و امسال تیم سپاهان با پیشنهاد ۱۵ میلیارد ریالی به سراغ این بازیکن رفت یعنی پنج‌برابر قرارداد سال قبل، لذا نگه داشتن بازیکنان تیم با وجود این پیشنهادات کار ساده‌ای نیست. 

حمیداوی در خصوص تغییر نام پدیده شهر خودرو گفت: در فصل جدید به هیچ عنوان شرایط استفاده از نام پدیده را در عنوان تیم نداریم و پیشنهاداتی برای تغییر نام به کمیسیون ماده 5 اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی فرستاده‌ایم و منتظر پاسخ آنها هستیم. 

حمیداوی از نام‌هایی همچون «شهر خودرو خراسان»، «شهر خودرو مشهد» و «پیام شهر خودرو» به عنوان گزینه‌های پیشنهادی باشگاه یاد کرد و گفت: آنچه بیشتر مورد تاکید قرار دارد شهر خودرو خراسان است و منتظر پاسخ مسئولان برای انتخاب نام جدید هستیم. 

پدیده شهر خودرو در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال علاوه بر قرار گرفتن در جایگاه چهارم این لیگ، برای نخستین بار جواز حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا را نیز کسب کرد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید