• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 19 خرداد 1398
کد مطلب : 58126
+
-

دعا کنید دوباره معجزه شود

یادداشت
دعا کنید دوباره معجزه شود

ابوذر چهل‌امیرانی ـ روزنامه‌نگار

 بالاخره معجزه اتفاق افتاد؛ هم برای پدر و مادر «آیلین» کوچک که امیدی به تپش دوباره قلب فرزندشان نداشتند و هم برای ما که با نوشتن شرح حال پرغصه آیلین در روزنامه همشهری، دست یاری به سوی مردم مهربان کشورمان دراز کرده بودیم و به برآورده‌شدن امید و انتظارمان چندان هم خوش‌بین نبودیم.
 کسانی که دوشنبه 13خرداد، یادداشتی را در صفحه آخر روزنامه درباره انتظار یک خانواده برای پیدا شدن قلب اهدایی برای دختر 5ساله‌شان خوانده‌اند، می‌دانند خانواده «بیگی» برای نجات جان دخترکشان دست به دامن افراد و نهادهای بسیاری شده و دست خالی برگشته بودند. فقط 10روز فرصت برای پیدا شدن قلب با گروه خونی O مثبت باقی بود و تا زمان انتشار یادداشت، بیش از یک هفته از این لحظات سرنوشت‌ساز گذشته بود. پیدا شدن قلبی با این گروه خونی نادر و اهداکننده‌ای که وزنش بین 35 تا 40کیلو باشد، اتفاقی شبیه معجزه بود اما به لطف خداوند و مهربانی خانواده‌ای که به مشیت پروردگار و اهدای عضو یکی از عزیزانشان رضایت داده بودند، این معجزه به‌وقوع پیوست.
 اکنون آیلین کوچولو تحت عمل پیوند قلب قرار گرفته اما درحالی‌که باید روزهای تلخ زندگی‌اش به پایان برسد و دوباره بخندد، بازی کند و به پدر و مادر و اطرافیانش شادمانی ببخشد، ریه‌اش از در ناسازگاری درآمده است. طی 10روز انتظار برای پیدا شدن قلب اهدایی، دستگاهی به بدن نحیف آیلین وصل بود تا این لحظات سخت را تاب بیاورد و از تک‌وتا نیفتد. تاب هم آورد اما ریه‌اش دچار عوارضی شده که اگر رفع نشود، دوباره امیدهای خانواده بیگی رنگ بیم و غم به‌خود می‌گیرد.
امروز دوباره برایتان از آیلین نوشتیم تا بگوییم همراهی و دعای خیرتان به ثمر نشست و از شما بخواهیم وقت دلتنگی و سربلند کردن به سوی آسمان، باز هم آیلین‌های کوچک را یاد کنید. شاید معجزه‌ای دیگر در راه باشد که فقط با همراهی شما میسر شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید