• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 19 خرداد 1398
کد مطلب : 58103
+
-

آغازساخت پیاده‌رو بلوار معلم در سنندج

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج گفت: عملیات سنگ‌فرش پیاده‌رو بلوار معلم به منظور ایمنی بیشتر در تردد شهروندان آغاز شد.  به گزارش ایسنا «آرش رخزادی» اظهار کرد: تسهیل در تردد عابران پیاده، کاهش تصادفات و ایمنی بیشتر در تردد شهروندان از مهم‌ترین دغدغه و اولویت‌های برنامه‌های شهرداری مناطق در شهر است.

وی بیان کرد: برخی از معابر سطح شهر فاقد پیاده‌رو بوده و همین امر باعث بروز حوادث برای شهروندان شده است. مدیر شهرداری منطقه یک سنندج عنوان کرد: یکی از معابر واقع در سطح این منطقه که فاقد پیاده‌رو بود بلوار معلم یکی از بلوارهای اصلی سطح شهر است. ‌رخزادی از آغاز عملیات احداث پیاده‌رو و سنگ‌فرش بلوار معلم واقع در ورودی ناحیه منفصل شهری ننله خبر داد و تصریح کرد: هزار و 200 مترمربع از معبر ورودی این بلوار پس از احداث پیاده‌رو سنگ‌فرش و جدول‌گذاری می‌شود.  وی اضافه کرد: در راستای رفاه حال شهروندان در پارک معلم هم نیز شش سکو جهت استفاده شهروندان و مسافران احداث شد.

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج از دیگر فعالیت‌های عمرانی سطح منطقه به عملیات روکش آسفالت و بهسازی یکی از خیابان‌های حاجی‌آباد مقابل مدرسه تیزهوشان اشاره و عنوان کرد: ۲ هزار و 400 مترمربع از این خیابان با 350 تن آسفالت بهسازی شده است. ‌رخزادی خاطرنشان کرد: سال گذشته و در راستای توسعه سرانه فضای سبز بیش از 5 هزار مترمربع فضای سبز در محله حاجی‌آباد احداث شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید