محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در پستهایی که در توییتر و اینستاگرام منتشر کرده مهلت 2هفتهای به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و سرویسدهندگان اینترنت برای سازماندهی بخش پشتیبانی مشترکان داده است. وزیر ارتباطات اعلام کرده که خودش با پشتیبانی اینترنت مخابرات(شماره ۲۰۲۰) و چند سرویسدهنده دیگر تماس گرفته است. او با انتقاد از وضعیت پشتیبانی و نحوه پاسخگویی این شرکتها نوشته است: پاسخگویی اصلا خوب نبود. برخی حتی متوجه نشدند روی خطم اینترنت ندارم. جهرمی تأکید کرده که فقط 2هفته به سازمان رگولاتوری و شرکتهای ارائهدهنده اینترنت مهلت میدهد تا وضع را اصلاح کنند وگرنه شخصا به این موضوع ورود پیدا خواهد کرد. او این ضربالاجل را با تأکید خاصی بیان و تأکید کرده که در زمینه حقالناس هیچ تعارف و خط قرمزی وجود ندارد. اگر کاربران نسبت به کیفیت سرویس اینترنت خود اعتراض دارند میتوانند شکایت خود را از طریق سامانه ۱۹۵ ثبت کنند. گزارش فروردین ۹۸ سازمان تنظیم مقررات نشان میدهد که در ۷ حوزه کاری این سازمان بیشترین شکایات با رقم ۲۳۳۸ مربوط به کیفیت اینترنت بوده است.
یکشنبه 19 خرداد 1398
کد مطلب :
57974
لینک کوتاه :
newspaper.hamshahrionline.ir/WN2E
+
-
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به روزنامه همشهری می باشد . ذکر مطالب با درج منبع مجاز است .
Copyright 2021 . All Rights Reserved