• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 19 خرداد 1398
کد مطلب : 57921
+
-

تعریف ۴ ردیف ملی برای توسعه جاده‌های همدان

نماینده همدان در مجلس: اعتبار ملی  برای اجرای طرح‌های گردشگری توسعه مسیر امامزاده محسنع مسیر چیشین به ابرو، جاده ملایر به ارزانفود مسیر سد اکباتان و جاده قهاوند مصوب شده است

بودجه
تعریف ۴ ردیف ملی برای توسعه جاده‌های همدان

نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: طی ۲ سال اخیر ۱۶ ردیف ملی برای توسعه همدان تعریف و ایجاد شده است که ۴ ردیف ملی به حوزه گردشگری اختصاص دارد. 
حمیدرضا حاجی‌بابایی در گفت‌و‌گو با مهر اظهار کرد: این موارد شامل مسیر امامزاده محسن (ع)، مسیر چیشین به ابرو، جاده ملایر به ارزانفود، مسیر سد اکباتان و جاده قهاوند به اتوبان است. از این میان فقط پروژه قهاوند 5/6 میلیارد تومان اعتبار داشت که با پیگیری به 5/19 میلیارد تومان افزایش یافت. 

وی ادامه داد: طی جلسات متعددی که با وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی برگزار شد، این ردیف‌های ملی مصوب شده است. نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: مقرر شده است در کوتاه‌ترین پروسه زمانی برای اخذ ماده ۲۳ اقدام و عملیات اجرایی این پروژه‌های ملی با حضور استاندار و مدیران اجرایی آغاز شود. 

حاجی‌بابایی اظهار امیدواری کرد: با آغاز عملیات اجرایی این پروژه‌ها و جذب اعتبارات پیش‌بینی‌شده در کوتاه‌ترین بازه زمانی از این پروژه‌ها که هریک نقش موثری را در توسعه همدان ایفا می‌کنند، استفاده کنیم. وی با اشاره به موقعیت خاص همدان در منطقه گفت: باید از ظرفیت‌های ایجادشده برای ایفای نقش منطقه‌ای همدان نهایت بهره‌برداری را بکنیم. این موضوع جز با برنامه‌‌ریزی و همسویی و انسجام مسئولان میسر نمی‌شود. 

این خبر را به اشتراک بگذارید