• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
یکشنبه 12 خرداد 1398
کد مطلب : 57596
+
-

جدال دنباله‌دار مهندسی!

مایلی‌کهن: آنها خودشان دکترند / قلعه‌نویی: از شکایت پرسپولیس استقبال می‌کنم

امیر قلعه‌نویی، همچنان بر سر حرف‌های جنجالی خود است. او دیروز در مصاحبه با رادیو تهران باز هم ادعاهای خود را تکرار کردو گفت: برای حرف‌هایش مدارکی دارد.او درخصوص  اتفاقات  بازی نیمه نهایی حذفی گفت:
« بعد از اینکه وقت اضافه تمام شد، آقایان از روی نیمکت با الفاظ زشت و زننده به کی‌روش توهین کردند. من فقط از سروش رفیعی که شاگرد خودم بوده تعجب می‌کنم و اصلاً از او انتظار چنین رفتاری نداشتم. همین جا هم می‌گویم که رفتار کی‌روش را چه در کارت اول و چه در کارت دوم محکوم می‌کنم، اما در مورد کارت اول این بازیکن باید بگویم وقتی داور خطای ربیع‌خواه روی کی‌روش را اعلام کرد و به او کارت زرد نداد، بازیکن ما از لحاظ روانی کاملاً به هم ریخت. من قبل از بازی به کی‌روش گفتم که مراقب باش در دام آقایان نیفتی، چون اینها می‌خواهند روی اعصاب تو بروند. شما فکر می‌کنید چرا پنالتی ما گل نشد؟ چون بازیکنان ما از لحاظ روحی در شرایط خوبی نبودند. تا دقیقه ۲۵ بازی ۳ بازیکن سپاهان کارت زرد گرفتند که فقط یکی از آنها درست بود و من معتقدم داور باید آن صحنه‌ها را مدیریت می‌کرد.»
قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که حالا بعد از گذشت چند روز آیا اعتقاد دارد بازی‌ها مهندسی‌شده است و چه کسانی بازی‌ها را مهندسی می‌کنند، تأکید کرد:«شما اجازه بدهید کمی زمان بگذرد و به موقع می‌گویم چه کسانی نتایج را مهندسی کرده‌اند. الان اگر یکسری منابع اطلاعاتی‌مان را بگوییم، درست نیست. ما هم اسناد و مدارکی داریم که در حال جمع‌آوری آنها هستیم. مصاحبه‌های آقایان و رفتارهایی هم که داشتند را ببینید. جالب است که بگویم گزارش ناظر بازی گم شده، بعد عنوان می‌کنند از من شکایت کرده‌اند. اتفاقا من از این شکایت استقبال هم می‌کنم. در این 2 روز آن‌قدر پیام به من داده‌اند که باورتان نمی‌شود. یکسری هم هستند که تربیت خانوادگی‌شان را نشان دادند که در چه محیطی بزرگ شده‌اند. الآن هم می‌گویم ما یکسری مدارک و اسناد داریم و اتفاقا دوست دارم درباره زمانی که مربی تراکتورسازی بودم و اتفاقاتی که رخ داد صحبت کنم. آقایان حرف بزنند تا من هم صحبت کنم و ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.»
 مایلی‌کهن: آنهایی که از مهندسی حرف می‌زنند، خودشان دکتری دارند
محمد مایلی‌کهن روز گذشته در مصاحبه با ورزش سه با اشاره به حرف‌های امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان که گفته بود قهرمانی‌های پرسپولیس مهندسی شده است گفت:« یادم هست وقتی بچه بودیم یک مثالی بین بچه‌ها وجود داشت که می‌گفتند دروغگو دشمن خداست و خیلی هم به این موضوع استناد می‌شد. جالب است کسانی از مهندسی مسابقات حرف می‌زنند که خودشان دکتری این کار را دارند.» او در قسمت دیگری از حرف‌هایش با تأیید بر اینکه پرسپولیس برانکو نتایج خوبی گرفته است گفت:« بله مگر کسی می‌تواند بگوید که بد نتیجه گرفته است اما من می‌گویم فرصتی که به او داده شد به یحیی گل‌محمدی داده نشد. برانکو فصل اول که آمد در نیم فصل اول تیم تا رده سیزدهم و چهاردهم رفت اما به او فرصت دادند. من می‌گویم از کجا معلوم است که این فرصت را اگر به یحیی گل‌محمدی می‌دادند او نمی‌توانست نتیجه بگیرد؟ به کی‌روش هم همین فرصت را دادند اما آیا یک مربی ایرانی هم اینقدر در تیم ملی زمان خواهد داشت؟»

این خبر را به اشتراک بگذارید