• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
یکشنبه 12 خرداد 1398
کد مطلب : 57590
+
-

از کوره در می‌رویم بعد پشیمان می‌شویم!

عالیشاه: خودمان را قهرمان بدانیم مقابل داماش به مشکل می‌خوریم

پرسپولیس امروز در فینال جام‌حذفی به مصاف داماش گیلان می‌رود. سرخپوشان در بازی نیمه‌نهایی توانستند در یک دیدار جنجالی و جذاب با یک گل حریف خود را شکست بدهند و حالا خود را آماده کسب دومین جام این فصل خود کرده‌اند. امید عالیشاه در بازی برابر سپاهان به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و توانست بازی بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارد. هافبک سرخپوشان درخصوص شرایط این روزهای خودش با همشهری به گفت‌وگو پرداخت:
  با پیروزی برابر سپاهان به فینال جام حذفی رسیدید.
واقعا بازی جذابی بود و تبریک می‌گویم به تمام هواداران؛ به‌خصوص آنها که برای تماشای این بازی به اصفهان آمده بودند.
  این بازی جذاب اما جنجال‌های بسیار زیادی داشت.
واقعا اتفاقاتی که افتاد از زیبایی بازی کم کرد. تمام تلاش ما این بود که از یک بازی زیبا لذت ببریم اما برخی مواقع از کوره در می‌رویم و جو بازی از دست‌مان خارج می‌شود که وقتی به آن فکر می‌کنیم پشیمان می‌شویم.
  داوری را چطور دیدی؟
واقعا به‌نظر من داوری در این بازی هیچ مشکلی نداشت و اتفاقا داور قضاوت خوبی انجام داد البته به جز صحنه پنالتی که اصلا هنوز هم نفهمیدم داور به چه دلیلی پنالتی گرفت و اصلا خطای چه بازیکنی را اعلام کرد!
  حالا باید در فینال به مصاف داماش بروید.
تیمی که توانسته تا فینال جام‌حذفی صعود کند قطعا تیم خوبی است و به‌نظر من این تیم انگیزه زیادی دارد. اصلا نباید داماش را دست‌کم بگیریم و باید با تمام قدرت برابر این تیم بازی کنیم.
 پرسپولیس می‌تواند در قهرمانی این فصل دبل کند.
ما همه تلاش خودمان را انجام می‌دهیم و امیدوارم که بتوانیم با دست پر از اهواز خارج شویم.
  البته خیلی‌ها از حالا پرسپولیس را قهرمان جام حذفی می‌دانند.
اصلا اینطور فکر کردن درست نیست. هنوز هیچ‌چیز تمام نشده و خودمان را قهرمان نمی‌دانیم و اگر اینطور فکر کنیم جلوی داماش به مشکل می‌خوریم.

این خبر را به اشتراک بگذارید