• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 12 خرداد 1398
کد مطلب : 57592
+
-

گزینه دوم استقلال مشخص شد

همسر استراماچونی را ترسانده‌اند

هواداران استقلال همچنان در انتظار انتخاب سرمربی جدید هستند ولی هنوز جانشین وینفرد شفر توسط مسئولان باشگاه انتخاب و معرفی نشده است. روز گذشته اما کامران منزوی، عضو هیأت مدیره استقلال اعلام کرد این باشگاه تا 13خردادماه (فردا) سرمربی جدید خود را معرفی خواهد کرد. منزوی در پاسخ به این سؤال که آیا باشگاه استقلال درصورت شنیدن پاسخ منفی از سوی گزینه ایتالیایی، برای جانشینی استراماچونی نقشه دیگری دارد، می‌گوید: «بله، باشگاه گزینه دیگری دارد ولی اجازه بدهید که اسمی نیاورم چون می‌ترسم!» او که ترجیح می‌دهد درباره گزینه دوم سرمربیگری استقلال صحبت نکند، گزینه‌های سوم و چهارم نیمکت استقلال را معرفی می‌کند: «گزینه چهارم ما فرهاد مجیدی با یک دستیار خارجی بود ولی فضاسازی‌ها اجازه نمی‌دهد آن را اعلام کنیم. گزینه سوم ما دووکیچ، مربی کروات خواهد بود.»
مسئولان استقلال پیش از این اعلام کرده بودند که وضعیت استراماچونی با استقلال روز شنبه مشخص خواهد شد اما منزوی تأکید می‌کند که ‌زمان حضور او یک یا 2روز به تأخیر افتاده است. البته منزوی که دیروز در برنامه سه‌کنج در تلویزیون حاضر شده بود، در قسمت مهمی از حرف‌هایش گفت: «امروز یا فردا قطعی می‌شود. نمی‌دانم چرا به‌خاطر خواسته‌های شخصی، می‌خواهیم کشور بزرگ ایران را تخریب کنیم. متأسفانه عکس‌هایی برای همسر استراماچونی فرستادند که به هیچ‌وجه نمایانگر فرهنگ اصیل ایرانی نیست. اتفاق‌هایی که در هر کشوری رخ می‌دهد، بدون اینکه سیاه‌نمایی کنند، از آن به راحتی می‌گذرند، اما برای ایران سیاه‌نمایی می‌شود. امیدوارم این مسائل در تصمیم‌گیری‌های‌ این مربی ایتالیایی تأثیری نداشته باشد. این رفتارها برای تخریب کشور و فرهنگ‌مان چه معنایی دارد؟ آیا همین مسائل باعث نمی‌شود که دو جوان چشم‌شان را در اصفهان از دست بدهند؟ سرباز احمدی را فراموش نکنیم. ما این افراد را شناسایی و از طریق پلیس فتا پیگیری خواهیم کرد. اجازه دهید پلیس فتا آن را پیگیری کند. اینکه چهره مملکت تخریب شود، چه اتفاقی برای آنها می‌افتد؟»
  مربی پرتغالی؛ گزینه دوم
بعد از اظهارنظر منزوی، این شایعه به‌وجود آمد که استراماچونی از حضور در استقلال انصراف داده ‌و هدایت این تیم را قبول نکرده است. با این حال، یکی از اعضای هیأت مدیره استقلال که نمی‌خواست نامش فاش شود، به ورزش3 گفت: «چنین چیزی درست نیست. هیچ‌چیزی در مورد اینکه استراماچونی هدایت استقلال را قبول نکرده است، به‌دست ما نرسیده‌ ولی نگرانی‌هایی برای او وجود دارد.» دیروز اما خبرگزاری تسنیم خبر داد که گزینه دوم استقلال یک مربی پرتغالی است و اگر استراماچونی به پیشنهاد استقلال پاسخ منفی بدهد، مسئولان باشگاه با گزینه پرتغالی مذاکره خواهند کرد. استقلالی‌ها امیدوارند که استراماچونی به آنها پاسخ مثبت بدهد تا آنها در این برهه حساس، زمان را هم از دست ندهند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید