• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
شنبه 11 خرداد 1398
کد مطلب : 57411
+
-

با مردم

با مردم






برق اهواز برود، آب هم نداریم

در اهواز وقتی برق می‌رود آب هم نداریم و وقتی هم برق می‌آید، آب باید با پمپ در لوله‌ها جاری شود و بدون پمپ از آب خبری نیست که خود آن به مصرف بیشتر برق و افزودن بار شبکه می‌انجامد. مسئولان فکری برای این وضعیت بکنند که در گرمای 45درجه بدون آب و برق چطور در خانه سر کنیم؟
ربّی از اهواز

بازسازی رودبار قصران پس از سیل چه شد؟
2یا 3 نقطه از منطقه میگون در قلعه‌باغ رودبار قصران در سیل اخیر خسارت دید که همچنان به حال خود رها شده و وضع بدی هم پیدا کرده است، بسیار کثیف  و محل تجمع جانوران و برخی معتادان شده است.
ایرانی از تهران

کوپنی‌شدن کالاهای اساسی ضروری است
توزیع شکر یارانه‌ای یا گوشت دولتی و امثالهم کمکی به مردم نمی‌کند بلکه رانتی برای برخی کارخانه‌داران و سودجویان فراهم می‌کند که مثلا در کارخانه‌ها با شکر دولتی شکلات صادراتی بسازند یا در کارخانه ماکارونی‌سازی‌، کالاهایی با قابلیت صادرات تولید کنند که این امر به ضرر اقتصاد کلان و مردم است. مسئولان و برخی مردم چرا با کوپنی شدن مخالفند؟ کوپن می‌تواند کالای یارانه‌ای را به‌دست مصرف‌کننده واقعی برساند.
دلسوخته وطن 

22سال بلاتکلیفی سهامداران شرکت ساختمانی اصفهان!
سهامداران شرکت ساختمانی اصفهان (سهامی عام) بعد از گذشت بیش از 22سال از تاسیس آن، همچنان بلاتکلیف هستند و با اختلاس‌های کلانی که طی این مدت شده از حقوق خود بازمانده‌اند. تاکنون چندین بار مدیرعامل تغییر کرده و هیأت مدیره این شرکت با تبلیغات گسترده و توخالی در سازمان بورس اوراق بهادار اصفهان شناخته شدند تا جایی که مجتمع‌ها و مجموعه ساختمان‌های عظیمی در نقاط مختلف استان و کشور با پول سهامداران ساخته و فروخته شد اما سؤال این است که چرا سهام آن طی این همه مدت هیچ رشدی نداشته و اعتراض‌ها و شکایات سهامداران تاکنون به جایی نرسیده است.
دُهانی از اصفهان

موج گرانی‌ها افزایش حقوق‌ها را خنثی کرد
وقتی مردم دچار ضعف یا فقدان قدرت خرید باشند قطعا با انواع کمبودها مواجه خواهند شد و کمبود منشأ بسیاری از مشکلات از جمله فشارهای روحی و روانی، کمبود انرژی، خشم، نفرت، عصبانیت، محرومیت‌های زندگی و...است. از مسئولان توقع می‌رفت به هیچ عنوان اجازه ندهند، موج چند باره گرانی‌ها باعث خنثی‌شدن آثار افزایش چنددرصدی حقوق‌ها شود.
سیفی از تهران

مهمانداران بیمارستان‌ها محروم از مزایای کاری
مهمانداران بیمارستان‌ها قشر زحمتکشی هستند که همپای پرستاران از صبح تا پاسی از شب به بیماران و همراهان آنها خدمت‌رسانی می‌کنند و لازم است از مزایای قانونی کار بهره‌مند شوند و از جمله اینکه جزو مشاغل سخت قرارگیرند.
مجتبایی از آبیک قزوین

واگذاری دارایی دولت به تامین اجتماعی نادرست است
واگذاری دارایی دولت به سازمان تامین اجتماعی به‌صورت تهاتر بابت بدهی تحمیلی به دولت در سالیان گذشته درست نیست، سازمان تامین اجتماعی متعلق به همه مردم است و این‌کار ظلم به مردم است.
ایرانی از تهران

صداوسیمای اصفهان حقوق کارکنان حق‌الزحمه‌ای را نمی‌دهد
صداوسیما در قبال کارکنان حق‌الزحمه‌ای و برنامه‌ای خود در اصفهان متعهد و مسئولیت‌پذیر نیست و عمر و جوانی کسانی که با خدمت در این دستگاه با زحمت و تلاش زیاد به‌عنوان گوینده و گزارشگر و غیره مشغولند، هدر می‌دهد. این قشر از همکاران صداوسیمایی حتی بیمه هم ندارند که بتوانند ثابت کنند همکار این سازمان بوده‌اند.
محفوظ از اصفهان

بی‌توجهی مسئولان به جانمایی در مسکن مهر
بعد از سال‌ها انتظار برخی مسکن‌های مهر در گوشه و کنار کشور آماده تحویل شده است اما نکته اینجاست که واگذاری این مسکن‌ها براساس رابطه و پارتی‌بازی است و این موضوع به‌خصوص در مورد بانوان باعث ظلم مضاعف است. مثلا در این جانمایی‌ها خانم‌های سرپرست خانوار را به دورترین نقطه می‌فرستند در حالی‌ که برای این قشر بودن در بافت جمعیتی و نقطه امنیت در اولویت است.
سرپرست از پردیس

الزامی‌شدن غربالگری ژنتیک امیدبخش است
طرح الزامی شدن غربالگری ژنتیک قبل از ازدواج به‌خاطر پیشگیری از معلولیت را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم با اجرایی شدن آن و احترام زوجین به این قانون که به نفع خود و فرزندان و جامعه است، سلامتی و نشاط و پویایی در حال و آینده در سراسر کشور موج بزند.
پورمومن از تبریز

تعداد قطارهای تندروی آخر شب به کرج افزایش یابد
چرا متروی صادقیه به سمت کرج فقط تا ساعت 21تندرو دارد در حالی‌که پس از آن خیل مسافر به سمت کرج در حرکت است. برای این همه مسافر کرج که دیر از سرکار برمی‌گردند سخت است و توقع داریم حداقل تا یک ربع به 10قطار تندرو باشد.
صفرپور از کرج

رسانه ملی به کارگران غیرانتخابی تریبون بدهد
برای یک‌بار هم که شده رسانه ملی تریبون خودش را به کارگران غیرانتخابی و گزینشی بدهد و به آنها دیکته نکند که چه بگویند. وقتی حرف‌های برخی از کارگران از صدا و سیما شنیده می‌شود واقعا آدم دلش می‌خواهد صفحه تلویزیون را نابود کند. لطفا حقایق به مردم منتقل شود. افراد حاضر در مصاحبه‌های صداوسیما انگار در ایران زندگی نمی‌کنند!
عزالدین از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید