• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 10 بهمن 1396
کد مطلب : 5700
+
-

با مردم

با مردم
با مردم

 

گرفتار در برف و سرما

 

سلام، وقت بخیر. چقدر تلخ است در نزدیکی پایتخت مقتدرترین کشور خاورمیانه، مردم بیش از 12ساعت گرفتار برف و سرما بمانند و کسی هم حاضر به پاسخگویی نباشد؟ واقعا تدارک چند برفروب و گریدر برای پاک‌کردن جاده و چند کامیون شن و نمک از ساعت‌های ابتدایی بارش اینقدر سخت و غیرقابل انجام بود که اینطوری مسئولان غافلگیر شدند؟

2436...0912

 

 

ای‌کاش روزی برسد!

 

سلام به دست‌اندرکاران روزنامه همشهری. به مسئولان بگویید ‌ای کاش روزی برسد که با یک مدیریت صحیح و از قبل پیش‌بینی شده از بارش نعمات الهی استفاده بهینه‌ای با حداقل مشکلات ببریم. متأسفانه شهروندان ساکن در غرب تهران نه‌تنها هنگام برگشت به منزل ساعت‌ها در اتوبان تهران -کرج معطل شدند، بلکه آب و برق‌شان هم ساعت‌ها قطع شده بود و کسی هم پاسخگو نبود!

3327

...0919

 

گلایه از راهداری‌های مستقر در جاده‌ها

 

سلام. هرچند خدا رحم کرد و رحمتش را بر ما نازل کرد، اما عدم‌آمادگی و بی‌تدبیری مسئولان ذیربط باعث گیر افتادن مردم در جاده‌های بین شهری به‌خصوص در آزاد راه‌ها شد. این درحالی است که هواشناسی از هفته قبل این برف سنگین را پیش‌بینی کرده بود، اما دستگاه‌های مسئول و راهداری‌های مستقر در جاده‌ها نه‌تنها به پیش‌بینی وضع هوا توجهی نداشتند، بلکه به کمترین امکانات هم مجهز نبودند!

2514...0912

 

 

نیروهای امدادی حضور نداشتند

 

با سلام و خسته نباشید. روز اول برف بیش از 4ساعت در بزرگراه پردیس معطل شدیم. متأسفانه بدلیل لغزنده بودن سطح جاده، خودروی من با گاردریل برخورد کرد و حدودا 1‌میلیون برایم هزینه برداشت. این در حالی بود که در این بزرگراه نه‌تنها از شن‌پاشی خبری نبود، بلکه هیچ نیروی امدادی هم حضور نداشت! تأسف‌آور اینکه وقتی با هر بدبختی به محل عوارضی رسیدیم مبلغ 3هزار و پانصد تومان از رانندگان دریافت کردند! امیدوارم که منعکس کنید.

علی وطن دوست از پردیس

این خبر را به اشتراک بگذارید