• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 4 خرداد 1398
کد مطلب : 56874
+
-

ماجراهای پاداش پایان خدمت فرهنگیان

معاون توسعه و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: پس از اختصاص بودجه پاداش پایان خدمت فرهنگیان ما باید از دیگر اعتباراتی که در اختیار داریم، روی آن مبلغ بگذاریم تا بتوانیم پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته را به‌طور کامل پرداخت کنیم.
به‌گزارش ایلنا، علی اللهیارترکمن با اشاره به وضعیت پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته گفت: زمان پرداخت بودجه را باید از سازمان برنامه و بودجه پیگیری کرد و ما اطلاعی در این زمینه نداریم، اما باید پرسید که براساس ردیفی که در قانون بودجه تعریف شده چه زمانی قرار است بودجه آموزش و پرورش را پرداخت کنند.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا بودجه درنظر گرفته شده برای پاداش پایان خدمت فرهنگیان تمام بازنشستگان را پوشش خواهد داد، گفت: آن بودجه (بودجه مستقل پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته) تحت یک ردیف مستقل در جدول شماره۹ قانون بودجه سال98 پیش‌بینی‌شده و صرفا از زمانی که به ما ابلاغ می‌شود باید برای پاداش پایان خدمت بازنشسته‌ها صرف شود. استفاده از این بودجه در موارد دیگر به هیچ عنوان جایز نیست زیرا منع قانونی داریم.
اللهیار در ادامه با اشاره به میزان بودجه پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته توضیح داد: براساس پیش‌بینی‌هایی که ما انجام داده‌ایم اگر بودجه درنظر گرفته شده برای بازنشستگان فرهنگی به ما اختصاص داده شود می‌بایست از دیگر اعتباراتی که در اختیار داریم روی آن مبلغ بگذاریم تا بتوانیم پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته را به‌طور کامل پرداخت کنیم.
معاون وزیر آموزش و پرورش درباره مبلغ کلی پاداش پایان خدمت فرهنگیان گفت: ما قول داده‌ایم اعداد و ارقام مربوط به مطالبات آموزش و پرورش را رسانه‌‌ای نکنیم. هر اطلاعی که در این زمینه باشد روی سایت قید خواهد شد و فرهنگیان می‌توانند به آنجا مراجعه کنند. ما از سوی فرهنگیان تحت فشاریم که چرا اعداد و ارقام و پرداخت‌های ما را رسانه‌ای می‌کنید. او اضافه کرد: به‌طور کل تعداد فرهنگیان بازنشسته ۴۲هزار نفر است ولی اجازه بدهید که مبلغ آن را اعلام نکنم تا زیر قول‌مان به فرهنگیان نزده باشیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید