• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 21 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 55465
+
-

باران در خانه

باران در خانه
باران در خانه


پرونده باران، دختر 8 ساله شازندی که توسط آدم ربایان ربوده و به سیستان و بلوچستان منتقل شده بود با بازگشت او به خانه، پایان خوشی داشت.

به گزارش همشهری، باران که ساکن شهر مهاجران شازند در استان مرکزی است روز 24 فروردین هنگام رفتن به مدرسه ناپدید شده و تماس افراد ناشناس نشان می‌داد که او ربوده شده است و آدم ربایان برای آزادی اش 600 میلیون تومان می خواهند. به این ترتیب تیم های مختلفی از پلیس آگاهی استان مرکزی و استان سیستان و بلوچستان برای آزادی باران دست به کار شدند تا اینکه چند روز قبل ماموران با دستگیری 5 آدم ربا باران را که به چابهار منتقل شده بود نجات دادند و دختربچه سرانجام به خانه بازگشت. باران اواخر هفته گذشته به خانه بازگشت و  درباره محلی که در آنجا نگهداری می شد گفت:« خیلی دلم برای خانواده و خانه مان تنگ شده بود. جایی که من را نگهداری می کردند 3 بچه دیگر هم بودند که با آنها بازی می‌کردم.

آنها با من رفتار بدی نداشتند اما دلم برای مادرم تنگ شده بود و غصه می خوردم تا اینکه پلیس ها من را نجات دادند و خیلی از آنها ممنونم.»  در همین حال سردار کیومرث عزیزی، فرمانده انتظامی استان مرکزی درباره آدم ربایان گفت:« در حال حاضر مستندی در خصوص ربط این موضوع به مواد مخدر وجود ندارد و آنچه برای ما مسجل است این است که آدم رباها با خانواده باران یک بده بستان مالی و 600 میلیون تومان اختلاف مالی داشته‌اند که هنوز قانونی بودن آن مشخص نیست.» وی در ادامه گفت:« آدم ربایان اصلی زن و شوهری جوان هستند که 3 مرد دیگر هم با آنها همدستی کرده‌اند و  هم اکنون هر 5 نفر در بازداشت به سر می برند .»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید