• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
شنبه 21 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 55461
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


   ترافیک بلوار قیطریه بحرانی شده است
از پلیس راهور تهران توقع داریم تدبیری برای حل معضل ترافیک بلوار قیطریه تهران مسیر جنوب به شمال داشته باشد چون این جریان از مسئله عبور کرده و بحرانی شده است. پارک‌های دوبله و حتی بیشتر آنچنان بلوار را تنگ می‌کند که تردد در آن میسر نیست و ساعت‌ها وقت مردم تلف می‌شود. در این مسیر افسر راهنمایی و رانندگی نیست و افسری که هزار متر بالاتر مستقر است به ترافیک خارج از محدوده خود رسیدگی نمی‌کند.

علی‌نیا از قیطریه

  ‌میوه‌جات را هم کوپنی کنند!
با توجه به گرانی بی‌حساب میوه و سبزیجات، از مسئولان تقاضا داریم با توجه به خواصی که میوه‌جات در سلامتی بدن به‌خصوص دندان‌ها دارند، آنها را هم در ردیف کالاهای سهمیه‌ای و کوپنی منظور کنند. از ابتدای سال حتی نتوانسته‌ایم یک دل سیر، سیب بخوریم.
زیرانچی از نهبندان خراسان‌جنوبی

  ‌بی‌خانمان‌های زیرپل‌ها را از سطح شهر جمع کنند
عده‌ای از بی‌خانمان‌ها شب‌ها در پاگرد پله‌های عابر پیاده یا زیر آنها می‌خوابند که روبه‌رو شدن ناگهانی با آنها به‌خصوص در شب بسیار رعب‌آور است و آرامش را به‌خصوص برای خانم‌ها برهم می‌ریزد. مسئولان بی‌خانمان‌های زیر پل‌ها را به‌طور ویژه جمع کنند.
بلغار از تهران

   شهرستان گلپایگان نیازمند کلینیک فرهنگیان است
از مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان و استان اصفهان تقاضا داریم نسبت به ساخت و راه‌اندازی درمانگاه یا کلینیک فرهنگیان در شهرستان گلپایگان اقدام کنند که بسیار مورد نیاز بازنشستگان است و می‌تواند به عموم مردم شهرستان نیز خدمات بدهد.
خادمیان از گلپایگان

@ برای بیمه اختیاری کارت معافیت سربازی قبول نیست!
جوانی 22ساله و دارای شغل آزاد هستم. برای بهره‌مند شدن از مزایای بیمه تامین اجتماعی اختیاری به یکی از شعب بیمه تامین اجتماعی رفتم تا برای بیمه اختیاری اقدامات لازم را انجام دهم که در کمال تعجب گفتند کارت معافیت سربازی برای بیمه اختیاری مورد قبول نیست و باید کارت پایان خدمت سربازی داشته باشید تا بیمه شامل شما بشود! مگر اسم این بیمه اختیاری نیست و قرار نیست ماهی 507 هزار تومان بابت آن پول بدهم؟ پس چرا شرایطی گذاشته‌اند که در اختیار متقاضی نیست؟
محمودی از تهران

  ‌اختلالات تلفن همراه در شهرک خانه اصفهان
در منطقه خانه اصفهان بخش‌های وسیعی از مناطق این شهرک پرجمعیت ازجمله خیابان گلخانه، به‌خصوص از سه‌راهی ‌ماه فرخی و گلخانه تا میدان پنج‌طبقه، آنتن‌دهی همراه اول به‌شدت ضعیف است. درحالی‌که در این مسیر چندین بانک معتبر دایر است که برای انجام کارهای بانکی مراجعین نیاز به ارتباطات ماهواره‌ای و اینترنتی و خطوط تلفن همراه مشتریان است. مثلا برای فعال کردن همراه بانک، یا صدور و تمدید کارت‌های اعتباری و عابربانک، واقعا جای سؤال دارد که چرا باید آنتن‌دهی در این محدوده اینقدر ضعیف باشد.
طاهری از اصفهان

  ‌با متخلفان دستکاری پلاک خودرو برخورد جدی نمی‌شود
اگر پلیس با کسانی که با دستکاری شماره پلاک خودروی خود وارد طرح شده و باعث ثبت جریمه برای دیگر خودروها می‌شوند، برخورد جدی کند و خودروی آنها را چند روز توقیف کند دیگر کسی چنین تخلفی مرتکب نمی‌شود. در اغلب کشورهای دنیا با تخلفات رانندگی به شدیدترین شکل برخورد می‌شود ولی در کشور ما برخوردها محکم و قاطع نیست و متخلفان آزادند!
پورحسین از تهران

    وعده‌های مسئولان را فراموش نکرده‌ایم
ما وعده‌های مسئولان در دوران انتخابات را فراموش نکرده‌ایم، آنها هم ما را فراموش نکنند تا در آینده نیز در خاطرمان بمانند.
قانونی از منجیل

@نیروهای تاسیسات دانشگاه الزهرا دیده نمی‌شوند
از نیروهای شرکتی تاسیسات دانشگاه الزهرا هستم. از تفاوت‌هایی که بین نیروهای تاسیسات شرکتی با سایر نیروهای شاغل وجود دارد واقعا آزرده خاطرم. مثلا در روز ولادت حضرت زهرا(س) این دانشگاه به تمام نیروهای خود اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکتی که شامل خدمات و انتظامات هم می‌شد، رقمی به‌عنوان هدیه داد که نیروهای تاسیسات را ندیدند یا روز کارگر در مراسمی از همه تقدیر کردند، ولی نیروهای تاسیسات را باز هم ندیدند درصورتی‌که چنانچه کوچک‌ترین موردی رخ دهد نیروهای تاسیسات باید پاسخگو باشند.
ریاضتی از تهران

   جاده پرند به رباط‌کریم بسیار خراب است
جاده پرند به رباط‌کریم و فرودگاه امام، آسفالت بسیار خرابی دارد که بارها عامل تصادف به‌خصوص برای رانندگان ناشی شده است. لطفا مسئولان رسیدگی کنند.
تقوی از رباط‌کریم

  ‌تعلل در افزایش حقوق تا کی؟
درحالی‌که مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان مربوط به سال گذشته است، مسئولان سازمان بازنشستگی کشوری عنوان می‌کنند هنوز حکم و الگویی درخصوص پرداخت حقوق این بازنشستگان دریافت نکرده‌اند. وقتی هم با شماره2500 که تلفن پاسخگوی این سازمان است تماس می‌گیریم، فقط می‌گویند چشم! که گره‌ای از کار فروبسته ما بازنمی‌کند. مسئولان چرا اینقدر تعلل می‌کنند؟
اعوانی از تهران

   کارت یارانه مصالح ساختمانی را به کم درآمدها بدهند
با وضعیت گرانی و نابسامانی اقتصادی موجود برای تحول در بخش مسکن، کارت یارانه مصالح ساختمان به مالکان زمین و به‌ویژه مالکان کم‌درآمد بدهند.
هوشور از اردبیل

این خبر را به اشتراک بگذارید