• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
دو شنبه 16 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 54959
+
-

صدای استان‌ها

دردسر خودروهای سنگین راه‌سازی
منطقه مسکونی نورالشهدا (ع) در خیابان شهید ناصری در مسیر ساخت پروژه همت است. رفت ‌و آمد خودورهای سنگین راه‌سازی موجب مزاحمت برای مردم می‌شوند. سر و صدای بسیار این خودروها آسایش مردم این محله را سلب کرده است. 
نجف‌پور از البرز

 زمان بهره‌برداری جاده خوی - ایواوغلی 
جاده خوی - ایواوغلی یکی از پرترددترین و حادثه‌خیزترین جاده‌های آذربایجان ‌غربی است. به همین دلیل ساخت باند دوم و ایجاد اتوبان در این منطقه ضرورت دارد. 5/ 12 کیلومتر از طرح آزادراه این محور افتتاح شده و بقیه مسیر هم با سرعت خوبی در حال اجراست. فقط نمی‌دانیم چه زمانی این جاده به طور کامل به بهره‌برداری خواهد رسید؟
امینی از آذربایجان ‌غربی

 توجه به مناطق شهری محروم
توجه شهرداری یزد بیشتر به مناطق صفاییه، جمهوری و خیابان کاشانی است و بقیه مناطق شهر انگار وجود ندارند. اکثر خیابان‌ها به‌ویژه در مناطق محروم نیاز به لکه‌گیری آسفالت دارند، اما به این موضوع رسیدگی نمی‌شود. 
علی جعفرزاده از یزد

 خودپردازهای خراب
خودپردازهای بعضی بانک‌های شهر بیشتر اوقات کار نمی‌کنند. این مشکل در محله‌های حاشیه شهرخیلی بیشتر به چشم می‌آید. بانک‌ها باید در برابر خدماتی که به شهروندان ارائه می‌دهند، متعهد باشند.
احمدی از بوشهر

 فارغ‌التحصیل بیکار
بنده دارای مدرک کارشناسی ارشد فلسفه از یکی از دانشگاه‌های تهران با معدل بالا هستم. در مقطع دکتری این رشته پذیرفته شده‌ام، اما انگیزه‌ای برای ادامه تحصیل ندارم، چون بعد از فارغ‌التحصیلی آینده شغلی برای خود متصور نیستم.
مهدوی از همدان 

 چاله‌های عمیق در خیابان‌های محله مسکن
ساکن محله مسکن کرمانشاه هستم. این محله به عنوان بازار دوم شهر کرمانشاه از محله‌های شلوغ محسوب می‌شود و همیشه ترافیک سنگینی دارد. با وجود این، وضع آسفالت این خیابان مناسب نیست و دارای چاله‌های عمیق است. از شهرداری و دیگر مسئولان مربوطه درخواست رسیدگی داریم.
یک شهروند از کرمانشاه

 دردسرهای وام ازدواج
اعلام کرده بودند برای پرداخت وام ازدواج ضامن کارمند نمی‌خواهند و فقط کارت یارانه و یک ضامن بازاری کافی است، اما وقتی برای گرفتن وام ازدواج اقدام کردم، گفتند برای 60 میلیون تومان 2 ضامن کارمند و 2 بازاری می‌خواهند. لطفا مسئولان این موضوع را پیگیری کنند.
یک شهروند از خراسان ‌جنوبی

این خبر را به اشتراک بگذارید