• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
چهار شنبه 11 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 54295
+
-

افزایش بودجه شهرداری همدان

رئیس شورای شهر: بودجه امسال شهرداری 800 میلیارد تومان است


حمید نصرتی قانعی |  همدان - خبرنگار :


رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: بودجه شهرداری همدان در سال 98 در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود 25 درصد افزایش دارد.کامران گردان افزود: بودجه امسال شهرداری همدان 800 میلیارد تومان است. در بودجه‌بندی 57 درصد این مبلغ عمرانی و بقیه جاری است. سعی کردیم از منابع محدود شهرداری به نحو احسن استفاده شود. 88 درصد بودجه سال قبل شهرداری همدان هم محقق شده است.
وی با اشاره به این‌که در برخی طرح‌های عمرانی موفق به پرداخت مطالبات هم شده‌ایم، ادامه داد: شهردار همدان قول داده است که امسال 430 ریزطرح عمرانی را برای آبادانی شهر همدان اجرا کند.

 رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: اجرای طرح پیاده‌رو‌سازی در 6 خیابان منتهی به میدان مرکزی شهر همدان طرح بالادستی و برای شهر مفید است و موجب تامین رضایت مردم شده است. طرح شورای اجتماعی محلات هم به صورت آزمونه در 4 منطقه شهری همدان تا شهریور امسال اجرا خواهد شد.
گردان تأکید کرد: حدود 2 ماه است که بودجه باز‌آفرینی شهری در حدود 2 میلیارد تومان جذب شده و به زودی طرح سایت‌موزه مرکزی میدان همدان اجرا خواهد شد.

نایب‌رئیس شورای شهر همدان هم گفت: الکترونیکی کردن سامانه‌های شهرداری همدان در قالب طرح شهاب در دست اجراست که ابتدا باید زیر‌ساخت‌های آن را فراهم کنیم. برای تامین این زیر‌ساخت‌ها قرار‌داد تامین نرم‌افزار‌ها را منعقد کرده‌ایم.
حمید بادامی‌نجات بیان کرد: جشنواره شهروند برگزیده را در سال نخست شورای شهر همدان برگزار کرد و امسال با محوریت شهرداری همدان برگزار خواهد شد. مقدمات شناسایی افراد برگزیده توسط شهرداری همدان تا شهریور امسال فراهم شده است. وی افزود: به زودی در ساختار الکترونیکی شورا مردم همدان به همه مصوبه‌های شورا و کمیسیون‌های آن دسترسی خواهند داشت و حتی مشخص می‌شود که شهرداری چه نیرو‌هایی را در کدام بخش‌ها به کار گرفته و با چه مدرکی در شهرداری همدان مشغول به کار هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید