• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
دو شنبه 9 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 54006
+
-

با مردم

با مردم
با مردم






  آموزش فنی و حرفه‌ای به سربازان بدهند
بعد از دوران آموزشی سربازی، آنان را به حرفه‌آموزی ضمن خدمت وادارند و اکنون که در زمان صلح هستیم سربازان از این زمان طلایی برای آینده خودشان و کشور بهره بگیرند. بازارهایی هم راه بیندازند و دستاوردهای آنان را بفروشند.

مولایی از پردیس

   رقم بیمه اختیاری بسیار گران شده است
رقم بیمه اختیاری مشاغل و حرفه‌های آزاد سال گذشته ماهانه 310هزارتومان بود که امسال به 423هزارتومان در فروردین افزایش یافت و می‌گویند قرار است بشود 507هزارتومان. مگر به حقوق و درآمد ما 70درصد اضافه شده که بیمه 70درصد گران کند؟ در ثانی مگر چقدر خدمات می‌دهند؟
مومنی از ساری

@ بیکار شدم صاحبخانه جوابم کرد
در 43سالگی بعد از 15سال کار از شرکت تعدیل شدم و صاحبخانه با اطلاع از این موضوع عذر من و خانواده‌ام را خواست. پسر 16ساله‌ام بعد از این موضوع به خانه بستگان مادری‌اش رفته و من و همسرم هر شب یک جایی سر می‌کنیم درحالی‌که به‌زودی محل‌های اسکان موقت نوروزی در شهر مشهد برچیده می‌شوند و ما هنوز چاره‌ای نیافته‌ایم. لطفا مسئولان به داد مردم برسند.
کارگر از مشهد

   جانمایی مسکن مهر عادلانه نیست
زمانی که می‌خواهید فرم مسکن مهر پرکنید از اجداد شما هم مشخصات می‌پرسند اما زمان جانمایی خانه‌ها، توجه نمی‌کنند که یک زن سرپرست خانوار یا تنها را به کیلومترها دورتر از خانواده و بستگانش نفرستند و باری بر دوش او و جامعه اضافه نکنند.
خانم سرپرست متقاضی مسکن مهر پردیس

   چرا برای ورود به طرح 2بار جریمه می‌شویم؟
واقعا بی‌عدالتی است که برای ورود به طرح 2بار جریمه شویم؛ یک‌بار پلیس جریمه می‌کند و یک‌بار هم ترافیک شهری. این موضوع را تبدیل به جریمه واحدی کنند تا هم عادلانه شود و هم مجبور نشویم به 2سازمان مختلف برای پرداخت جریمه مراجعه کنیم.
عبداللهی از تهران

  افزایش 400هزارتومانی حقوق به هیچ جایی نمی‌رسد
با فرض اینکه به حقوق بازنشستگان 400هزارتومان اضافه شود که تاکنون نشده، این رقم به هیچ جایی نمی‌رسد و گره از مشکل بازنشستگان باز نمی‌کند. بنویسید که کوه باید بریزد تا دره پر شود.
اکبری از تبریز

   نوشدارو بعد از مرگ سهراب به‌کار نمی‌آید
چند روز دیگر‌ماه رمضان آغاز می‌شود و مردم توان خرید خیلی از مایحتاج را ندارند و برخی شرکت‌ها مثل محل کار من قرار است عیدفطر رقمی به‌عنوان هدیه به پرسنل بدهند که می‌شود حکایت نوشدارو بعد از مرگ سهراب.
محمدی از زنجان

@ فیلترینگ را کنار بگذارند
تجربه نشان داده محدودیت قائل‌شدن برای هر چیزی باعث فراگیرتر‌شدن آن می‌شود. با توجه به گسترش کسب و کارهای استارتاپی و لزوم فعالیت گسترده در فضاهای مجازی، مسئولان تدبیری بیندیشند که فیلترینگ برداشته یا کمتر شود.
مرسلی از تهران

   معتادان همچنان به حمایت‌های دلسوزانه نیاز دارند
معتادان نیاز به برخورد لطیف و حمایت‌های دلسوزانه تا رسیدن به سلامتی کامل دارند و خوشبختانه در سال‌های گذشته شاهد بودیم تعداد زیادی از این افراد که زمینگیرشده بودند با همین حمایت‌ها اصلاح و درمان شده و هم‌اکنون وجودشان برای جامعه مفید است. شرایط اقتصادی فعلی به‌گونه‌ای شده که نگرانی برای ادامه حمایت از این قشر وجود دارد و از خیرین و مسئولان تقاضا داریم از حمایت‌کردن این قشر غافل نشوند.
یوسفی از صومعه‌سرا

   برچسب روی کالاها اجباری شود
با وجود تمام تأکیداتی که می‌شود و نیز اطلاع‌رسانی‌ها در این خصوص بسیار از کالاهای موجود در فروشگاه‌ها فاقد برچسب قیمت هستند درحالی‌که این کار از بهترین روش‌های مسدودکردن افزایش سرسام آورقیمت‌ها، در کنار نظارت و بازرسی‌های مستمر است.
امیدی‌خواه از تهران

@ تکلیف کتیبه تاریخی مسجدکبیر یزد چه شد؟
سال91 کتیبه تاریخی مسجد جامع کبیر یزد به سرقت رفت. ‌آن زمان هیأت امنای مسجد گفتند که فیلم سارقان را دارند و قرار شد مسئولان آنها را دستگیر کنند. اکنون 7سال گذشته و من خبری از کشف این کتیبه، شناسایی و دستگیری سارقان یا برگشت کتیبه نشنیده‌ام. درحالی‌که از نظر اینترپل این سرقت، جزو سرقت‌های هنری بزرگ به شمار می‌آید و قیمت کتیبه آن زمان حدود 10میلیون دلار اعلام شده بود. مسئولان فکر نکنند که مردم موضوع را فراموش کرده‌اند.
نیری از یزد

  احتکار روغن‌موتور توسط برخی مکانیکی‌ها
در شهر ما که توریستی هم هست اغلب مکانیکی‌ها روغن موتور برای تعویض ندارند. وقتی پیگیری کردم متوجه شدم این صنف از ترس گرانی و افزایش قیمت، روغن موتورها را احتکار کرده‌اند. در نهایت بعد از جست‌وجوی بسیار به 3 برابر قیمت واقعی توانستم روغن خودرویم را تعویض کنم. حرفم این است که ما خودمان هم به‌خودمان رحم نمی‌کنیم و سر هم کلاه می‌گذاریم. در این شرایط هر قدر هم مسئولان درست کار کنند، بی‌فایده خواهد بود.
الهی از بابلسر

این خبر را به اشتراک بگذارید