• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 7 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 53775
+
-

افتتاح پروژه‌های ورزشی در همدان با حضور وزیر

مسعود سلطانی‌فر پنجشنبه به منظور دیدار با جامعه ورزش و جوانان استان، افتتاح استخر بانوان تویسرکان و بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان ملایر به استان سفر کرد

در استان
افتتاح پروژه‌های ورزشی در همدان با حضور وزیر

وحید الوندی|   تویسرکان- خبرنگار:


مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، پنج‌شنبه هفته گذشته به منظور دیدار با جامعه ورزش و جوانان استان، افتتاح استخر بانوان تویسرکان و بازدید از پروژهای عمرانی شهرستان ملایر به همدان سفر کرد.
وزیر ورزش و جوانان در بدو ورود به استان همدان مورد استقبال سید سعید شاهرخی، استاندار همدان، آزادبخت، معاون سیاسی و امنیتی استانداری، جهانشیر، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، و جمعی از قهرمانان ورزشی قرار گرفت.
سلطانی‌فر در ابتدای سفر خود با هیات‌های ورزشی و نمایندگان سمن‌های جوان استان همدان دیدار کرد و بازدید از سایت تیراندازی همدان، افتتاح استخر بانوان شهرستان تویسرکان و بازدید از پروژه‌های ورزشی شهرستان ملایر از دیگر برنامه‌های سفر دکتر سلطانی فر به استان همدان بود.

 وی در سفر به شهرستان تویسرکان، استخر شنای بانوان این شهرستان را که از سال ۸۶ مراحل اجرایی خود را آغاز کرده بود، پس از نزدیک به ۱۲ سال از شروع مراحل اجرایی  افتتاح کرد. استخر شنای بانوان تویسرکان از سال ۸۶ تا ۹۶ با کندی فزاینده‌ای در روند مراحل ساخت خود مواجه بود و تنها ۴۰ درصد پیشرفت داشت.از اسفند سال ۹۶ با توجه بیش از پیش مسئولان شهرستان و وزارت ورزش و جوانان، روند اجرایی این طرح شتاب گرفت و با فعالیت همزمان 2 پیمانکار، استخر شنای بانوان تویسرکان بهمن ماه سال 97 آماده بهره‌برداری شد.

پیش از سفر روز پنج‌شنبه وزیر ورزش و جوانان، قرار بود این طرح در دهه فجر سال ۹۷ و در مرحله بعد در اسفند این سال به بهره‌برداری برسد که به دلیل مشغله‌های کاری وزیر ورزش و جوانان، وی در این دو تاریخ موفق به سفر به شهرستان تویسرکان نشد و استخر بانوان تویسرکان اردیبهشت سال ۹۸ با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره‌برداری رسید. به گفته مدیر اداره ورزش و جوانان تویسرکان، در مجموع، اعتباری افزون بر 3 میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای ساخت این استخر هزینه شده است.

وزیر ورزش و جوانان در آیین بهره‌برداری از این استخر از در دستور کار قرار داشتن ساخت زمین چمن مصنوعی در کنار استخر بانوان تویسرکان تا پایان سال ۹۸ خبر داد و پس از بازدید از طرح‌های در دست اجرا و نیمه‌کاره خوابگاه ورزشی و سالن باستانی تویسرکان و زمین چمن مصنوعی شهر سرکان از تکمیل این طرح‌ها در سال جاری و سال آینده خبر داد. سلطانی‌فر با اعضای هیات اندیشه‌ورز استان همدان نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید