• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 5 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 53602
+
-

با مردم

   ثمین سیر البرز حقوق ما را پرداخت نمی‌کند
شرکتی به نام ثمین سیر البرز که پیمانکار شرکت اصلی ما بوده حقوق ما را نمی‌پردازد و هر چه پیگیری می‌کنیم کسی پاسخگو نیست.
احمدی از تهران

   درختان نیازمند هرس و رسیدگی هستند 
به واسطه بارندگی‌های خیلی خوب امسال در میان سرسبزی و نشاط طبیعت و درختان جوانه‌های زائدی هم در تنه و پای درختان درحال رشد است که پس ازمدتی به شاخه زائد تبدیل شده و مانع رشد درختان خواهد شد. بنابراین به‌نظر می‌رسد
بار دیگر هرس درختان توسط زحمتکشان فضای سبز لازم باشد.
زیوری از خیابان شریعتی

@  بخشی از خیابان امام‌رضا(ع) پر از چاله است
بخشی از مسیر خیابان امام رضا ع تا حدفاصل مسکن مهرپرند پر از ترک و چاله است. با مسئولان تماس گرفته‌ایم، ولی ترتیب اثر داده نشده؛ درحالی‌که واقعا هم بارها عامل تصادف شده و هم به‌خودروها آسیب وارد می‌کند.
امین رأفت از پرند

@  مسئولان با حقوقی شبیه مردم زندگی کنند
مسئولان فقط یک‌ماه با حقوقی شبیه عالی‌‌ترین رقم حقوق کارگری زندگی کنند تا درک درستی از وضعیت اسفبار زندگی کارگران به‌خصوص در یک سال اخیر پیدا کنند.
علمی از تهران 

@  ‌گرانی، دستاورد سودجویان است
گرانی‌های یک‌سال گذشته توسط دلالان و سودجویان ایجاد شده و آنقدر تعداد این قبیل افراد زیادشده که دیگر از کنترل خارج است و تاوان این قشر سودجو را مردم می‌دهند.
نوشیذر از کرمانشاه

   چرا جلوی فروش قلیان‌های میوه‌ای گرفته نمی‌شود
چرا به‌رغم هشدارهای جدی درباره خطرات استفاده از قلیان‌های میوه‌ای و ناسالم که منجر به بیماری‌هایی مثل سرطان و سکته می‌شود از تولید و فروش آنها جلوگیری نمی‌شود؟
جعفری خانقاه از تهران

  ترافیک اهواز دیوانه‌کننده است
اهواز جدای مشکلاتی که این روزها کم‌وبیش اعلام می‌شود، ‌همواره با ترافیک وحشتناک روبه‌روست و کسی فکری به حال ترافیک اهواز نمی‌کند. این ترافیک به‌خصوص با گرم شدن هوا بسیار کلافه‌کننده است.
واحدی از اهواز

   مردان بدسرپرست هم تحت پوشش قانون قرارگیرند
برخی مردان به‌دلیل شرایط معلولیت یا ازکارافتادگی تحت سرپرستی خانواده خود یا همسر قرار می‌گیرند و بعضا وضع بسیار بدی دارند. مسئولان برای حمایت از این قشر مثل زنان بدسرپرست فکری بکنند.
بهرنگی از تهران

    ساخت مسکن مهر در زمین‌های بلاتکلیف
مسجدی قدیمی در نزدیکی محل فعلی مسکن مهر رشت بوده که تخریب شده و در زمین آن که گویا متعلق به تأمین‌اجتماعی است اقدام به ساخت چندین مغازه شده است. شهرداری هم چندین بار برای تخریب آمده ولی تخریب نشده و بلاتکلیف مانده است. واقعا زمین مسجد را هم باید غصب کنند و به جای آن مسکن بی‌کیفیت بسازند؟
عباسیان از رشت

  خودرویم را بدون رضایت من فروختند
سال94 تصادفی داشتم که پس از آن نیسان وانت من به پارکینگ منتقل شد، درحالی‌که هنوز اقساط آن رابدهکار بودم. در 26فروردین‌ماه امسال اعلام شد که خودرویم آزاد شده است. وقتی برای تحویل گرفتن ماشین رفتم در کمال تعجب متوجه شدم این ماشین توسط یک بنیاد فروخته شده؛ درحالی‌که بی‌صاحب نبوده و توقیف بوده است! بعد از پیگیری به من می‌گویند بیا 30میلیون تومان بگیر و رضایت بده درحالی‌که قیمت خودروی من 80میلیون بوده است. صدای مرا به گوش مسئولان عالی قوه‌قضاییه برسانید.
محمدحسین صادقی از شاهرود

  کمالشهر میدان تره‌بار ندارد
کمالشهر که از شهرهای اقماری کرج است با جمعیت نزدیک به 200هزارنفر هیچ میدان تره‌باری ندارد و بعد از پل حصارک کرج تا ساوجبلاغ جای چنین مکان‌هایی خالی است.
بابایی از کمالشهر

@  سهم بانوان از دوچرخه‌های بی‌دود چیست؟
هر چقدر هم که صبح زود از منزل خارج شویم، ‌آقایان قبل از ما دوچرخه‌های بی‌دود را برده‌اند، لطفا برای خانم‌ها سهمی قائل شوید.
رفعتی از ستارخان تهران

    تکلیف خدمات پس از فروش چه می‌شود؟
در چند روز اخیر برخی شرکت‌های بنام و برندهای تجاری، بازار ایران را ترک کردند، اکنون سؤال از مسئولان این است که تکلیف خدمات پس از فروش این برندها چه می‌شود؟
زمانی از یزد

@  چرا یک گلزن خوب در نداریم؟
در بازی‌های آسیایی در هر دو بازی تیم‌های استقلال و پرسپولیس در واقع به نبود یک گلزن حرفه‌ای و تمام عیار باختیم. مسئولان روی آموزش گلزنان تمرکز کنند.
خانی از اسلامشهر

این خبر را به اشتراک بگذارید