• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 5 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 53565
+
-

سفری به‌خاطر یک مصدومیت جزئی؟

ماریو بودیمیر که در نقل‌و‌انتقالات زمستانی به پرسپولیس پیوست، به‌جز چند بازی مانند دیدار پیکان و نفت آبادان و دیدار پاختاکور در لیگ قهرمانان آسیا، هرگز نتوانست انتظارات هواداران را برآورده کند. مهاجمی که قرار بود به‌عنوان یک تمام‌کننده به پرسپولیس بیاید، نتوانست در لیگ گلزنی کند و همین مسئله باعث شد انتقادات زیادی علیه این بازیکن شکل بگیرد. بودیمیر در بازی برابر سایپا با مصدومیتی از ناحیه مچ پا روبه‌رو شد و همین مسئله باعث شد تا برانکو از این بازیکن در دیدار برابر ذوب‌آهن استفاده نکند. بودیمیر با وجود حضور در امارات برابر الاهلی به‌دلیل مصدومیت بازی نکرد تا سرخپوشان این دیدار را در نبود یک مهاجم تمام‌کننده واگذار کنند. در نهایت زمانی که پرسپولیس به ایران بازگشت، این بازیکن پرسپولیس را همراهی نکرد و مسئولان باشگاه اعلام کردند که بودیمیر به‌خاطر مصدومیت و درمان مچ پای خود راهی کرواسی شده است.
 از همخانه‌شدن با رادو تا عدم‌دریافت مطالبات
قضیه از آنجا شروع می‌شود که بودیمیر از زمان حضور در پرسپولیس از همان ابتدا به‌خاطر همخانه‌شدن با رادو و عدم‌گرفتن خانه از سوی باشگاه پرسپولیس عصبانی شد اما سکوت کرد و در نهایت به‌کار خود ادامه داد. بعد از آن عدم‌واریز نخستین قسط مطالبات، او را کاملا بدبین کرد. به‌خصوص اینکه هم برانکو و دیگر هموطنان کرواتش و هم دیگر بازیکنان تیم نیز طی چند وقت اخیر نسبت به عدم‌پرداخت مطالبات نارضایتی خود را اعلام کردند و همین موضوع باعث شد تا بودیمیر به‌خاطر دریافت‌نکردن طلبش حسابی از دست باشگاه شاکی باشد.
 شاید بر‌نگردد!
بودیمیر هم‌اکنون در کرواسی است. این در حالی است که پرسپولیس جمعه باید در برابر سپاهان به میدان برود. نکته اینجاست که برانکو اصرار دارد او به‌خاطر مصدومیت راهی کرواسی شده اما این بازیکن در بازی برابر سایپا بعد از مصدومیت خیلی زود خودش را به زمین رساند و نشان داد که مصدومیت شدیدی ندارد. قطعا هیچ بازیکنی برای یک مصدومیت مچ پا راهی کرواسی نمی‌شود و همین جا می‌تواند روند درمان خودش را پیگیری کند. حالا سؤال اینجاست که بودیمیر آیا حاضر است دوباره راهی ایران شود یا اینکه به سرنوشتی مشابه گولچ تبدیل خواهد شد و دیگر به ایران نخواهد آمد تا شکایتی دیگر علیه پرسپولیس انجام شود. هرچند مدیران پرسپولیس اعتقاد دارند این بازیکن چند روز دیگر راهی ایران خواهد شد و همه‌‌چیز در روزهای آینده ‌مشخص می‌شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید