• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
پنج شنبه 5 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 53564
+
-

برانکو و سورپرایز عجیب برابر سپاهان

پرسپولیس روز جمعه در یکی از حساس‌ترین دیدارهای خود به مصاف سپاهان خواهد رفت. سرخپوشان بعد از شکست در برابر الاهلی در لیگ قهرمانان حالا باید برای قهرمانی در لیگ به مصاف حریف خود بروند و به قول برانکو برنده این دیدار تقریبا می‌تواند قهرمانی خود را در لیگ اعلام کند. برانکو اما در شرایطی تیم خود را مقابل سپاهان به میدان خواهد فرستاد که با محرومیت شجاع خلیل‌زاده کار بسیار سختی در برابر مهاجمان بسیار آماده سپاهان خواهد داشت.
 همه امیدها به بیرانوند
علیرضا بیرانوند که در بازی رفت برابر الاهلی با وجود عملکرد بسیار خوبش 2بار دروازه‌اش را باز شده دید، در این بازی درون دروازه خواهد ایستاد. برانکو امیدوار است بیرانوند که در آخرین بازی لیگ برابر ذوب‌آهن هم عملکرد بسیار خوبی داشته است، در این بازی حساس نیز بتواند دروازه سرخپوشان را بسته نگه دارد.
 خط دفاع با یک سورپرایز
در خط دفاع سرمربی پرسپولیس با بزرگ‌ترین چالش خود در نبود شجاع روبه‌رو‌ست و به همین دلیل به‌نظر می‌رسد که قصد دارد تا از ربیع‌خواه به‌عنوان جانشین شجاع استفاده کند و سیدجلال در کنار او در قلب خط دفاعی پرسپولیس به میدان خواهد رفت. پرسپولیس در این بازی در مقابل کی‌روش کار بسیار سختی خواهد داشت. محمد نادری یک‌بار دیگر در دفاع چپ به میدان خواهد رفت و در طرف دیگر مهدی شیری در دفاع راست بازی خواهد کرد.
 خط هافبک آسیایی
 بعد از بازی الاهلی، برانکو فعلا نمی‌خواهد به خط هافبک خود دست بزند و به‌نظر می‌رسد کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، بشار رسن و احمد نوراللهی 4هافبک پرسپولیس را در این بازی تشکیل خواهند داد و باید دوندگی زیادی در میدان داشته باشند تا مانع بازیسازی هافبک‌های سپاهان شوند.
 بودیمیر نیست که نیست
بعد از مصدومیت مهاجم کروات پرسپولیس در بازی برابر سایپا، برانکو روی این بازیکن ریسک نکرد و از نعمتی به جای او در بازی برابر ذوب‌آهن استفاده کرد. با وجود این، بودیمیر فعلا به کرواسی رفته و برانکو اصرار دارد که این بازیکن هنوز مصدوم است. به همین دلیل سیامک نعمتی یک بار دیگر به‌عنوان بازیکن ثابت به میدان خواهد رفت تا با این شرایط پرسپولیس تنها با یک تغییر به مصاف سپاهان برود.

این خبر را به اشتراک بگذارید