• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
پنج شنبه 29 فروردین 1398
کد مطلب : 52879
+
-

بازی بزرگ در تایلند

بازی بزرگ در تایلند

مسابقات بوکس قهرمانی آسیا از سی‌ام فروردین‌ماه به میزبانی کشور تایلند برگزار خواهد شد. تیم ملی ایران با 8 بوکسور در این رقابت‌ها حاضر شده است؛ ایمان رمضانپور نماینده وزن ۹۱کیلوگرم به‌دلیل سپری‌کردن دوران خدمت سربازی اجازه حضور در این رقابت‌ها را کسب نکرد. مشتزن‌های ایران بعد از ناکامی در بازی‌های آسیایی جاکارتا بسیار امیدوارند در قهرمانی آسیا بتوانند با عملکرد درخشان نتایج ضعیف گذشته را به‌دست فراموشی بسپارند.

  نتیجه نمی‌گیریم!
کادر فنی تیم ملی بوکس پیش از اعزام، بارها عنوان کردند که در بانکوک کار سختی در پیش دارند و توقعات باید در حد بضاعت تیم ملی ایران باشد. مشتزن‌های ایران در جاکارتا با 3 نماینده حاضر شدند که اتفاقا هر 3آنها با کسب یک پیروزی و یک شکست دست خالی به کشور بازگشتند. آن زمان مسئولین فدراسیون معتقد بودند به کادر فنی باید فرصت داد ولی با گذشت ماه‌ها از آن ناکامی باید منتظر نتایج نمایندگان ایران در تایلند ماند. نکته دیگر اینکه اکبر احدی و کادر فعلی تیم ملی از زمان سرپرستی افشین داوری در فدراسیون بوکس مشغول به‌کار هستند و به هیچ‌وجه کارشان را تازه شروع نکرده‌اند. حسین ثوری، رئیس فدراسیون بوکس که پس از 3دهه ریاست ناطق نوری دومین رئیس فدراسیون بوکس محسوب می‌شود این روزها با حواشی مختلفی روبه‌روست. دلیل اصلی این حواشی را می‌توان عدم‌نتیجه‌گیری تیم ایران در مسابقات اخیر دانست. مشتزن‌های ایران در حالی راهی تایلند شده‌اند که کادر فنی افکار عمومی را آماده عدم‌نتیجه‌گیری آنها کرده است، این مسئله سبب شده تا اهالی این رشته انتقاداتی را نسبت به این رفتار کادر فنی داشته باشند.

  استکی: هیچ عذر و بهانه‌ای پذیرفته نیست 
علیرضا استکی ضمن آرزوی موفقیت برای مشتزن‌های ایران در مسابقات قهرمانی آسیا به همشهری ورزشی گفت:«کادر فنی حدود 2سال است که دارد با این تیم کار می‌کند و جای هیچ عذر و بهانه‌ای برای عدم‌نتیجه‌گیری وجود ندارد. رئیس فدراسیون تمام تلاش‌اش را برای ایجاد یک شرایط خوب در اردو کرده است. اگر شرایط فعلی اردوی تیم ملی را با قبل مقایسه کنید می‌بینید که 100درصد بهتر شده است و امکاناتی که حالا  وجود دارد قبلا به هیچ‌وجه نبوده است. درست است که شرایط باید بهتر از اینها باشد ولی قبلا همین شرایط نبود پس این بهترین فرصت برای نتیجه‌گیری است.» استکی در ادامه با اشاره به سطح بالای مسابقات قهرمانی آسیا گفت:«کادر فنی باید در این شرایط به مشتزن‌های خود روحیه دهد و بگوید درست است که شرایط سخت است ولی ما هم تمام تلاشمان را برای کسب مدال می‌کنیم. شرایط طوری شده که تیم نرفته دنبال بهانه برای عدم‌نتیجه‌گیری می‌گردیم همین مسئله سبب شکست می‌شود که امیدوارم این روند اشتباه در آینده اصلاح شود.»

این خبر را به اشتراک بگذارید