• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
پنج شنبه 29 فروردین 1398
کد مطلب : 52875
+
-

به گیرنده‌های خود دست نزنید!

علیرضا مجمع روزنامه‌نگار

بیش از هزار امضا؛ دقیقا 1033نفر پای نامه ای را امضا کرده اند که خطابش به رئیس سازمانی است که انگار تصمیم عجولانه  و از سر بغض مدیرش اهمیت بیشتری برایش دارد تا از دست رفتن اعتماد جماعت نخبه، مردم کوچه و بازار و کسانی که به‌دنبال حقیقت می‌گردند. حداقل نصف این 1033نفر تجربه و سنشان از آن مدیر دستپاچه در اخراج بالاتر است. اینکه البته چندان مهم نیست؛

مهم این است که «شبکه مال خودمان است» (عینا حرفی که فروغی در برنامه حالا خورشید زد) و هر کاری دوست داشته باشیم می کنیم. شخصا از هیچ‌کدام از اینها تعجب نمی کنم، از حمایت پیمان یوسفی و محمد‌رضا احمدی هم همینطور. حتی از جانشینی محمد حسین میثاقی به جای عادل، به هر حال زندگی است و خرج دارد.

نمی‌شود که زد زیر همه‌‌چیز. زن و بچه و شکم گرسنه در این روزگار تحریم این حرف‌ها سرش نمی‌شود. میثاقی و احمدی و یوسفی هم به راه آقای سوپر استار رفتند در حمایت از فروغی. اما دیگر غزال ملبورن چرا؟! چه نیازی است که خداداد بخواهد این برکناری را تأیید کند؟

صرفا برای اینکه الان در یک برنامه در همین شبکه است؟ همین؟! واقعا دیگر باید با چه اصولی زندگی کرد؟ پشت عادل بودن تنها این معنی را نمی‌دهد که مقابل فروغی هستی. این را می گوید که اصولی وجود دارد که ما به بچه دبستانی ها یادش می دهیم. داشتن اصول سخت نیست، ماندن بر سرش مهم است. نامه این 1033نفر بر ماندن روی اصول تأکید دارد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید