• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
پنج شنبه 29 فروردین 1398
کد مطلب : 52876
+
-

معرفی سرمربی تیم ملی باز هم به‌زودی!

تیم ملی ایران هنوز بلاتکلیف است. کارلوس کی‌روش نزدیک به 4‌ماه است که از ایران رفته اما هنوز جانشین او مشخص نشده است. این روزها در رسانه‌ها نام‌های مختلفی را برای هدایت تیم ملی می‌شنویم. از مورینیو و زیدان گرفته تا مونتلا، رنار، بلان و کلینزمن حتی لوپتگی و برانکو اما اینکه در نهایت چه‌کسی روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست هنوز مشخص نیست. هر چند شنیده می‌شود مسئولان فدراسیون فوتبال با گزینه مدنظر به توافق اولیه رسیده‌اند و از شواهد مشخص است برسر یکسری مسائل جزئی در حال رایزنی هستند.

کاظم طالقانی، عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال ضمن تأیید تلویحی انتخاب شدن مربی تیم ملی در همین ارتباط به روزنامه همشهری گفت: «نام مربی تیم ملی تا هفته آینده اعلام خواهد شد تا به‌صورت رسمی کار تیم ملی آغاز شود. اگر بنا به هر دلیلی در هفته آینده مربی تیم ملی مشخص نشود، این مسئله خیلی زود رخ خواهد داد.» این روزها از برانکو، مربی پرسپولیس هم به‌عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی نام برده می‌شود. طالقانی در این‌باره می‌گوید: «برانکو جزو گزینه‌های هدایت تیم ملی نیست. بعید هم هست او مربی تیم ملی شود. مهدی تاج در این زمینه گفت برای اینکه مربی تیم ملی در حد کی‌روش باشد تمام تلاش خود را انجام داده است. ان شاءالله مربی جدید بتواند راه کی‌روش را ادامه دهد.»

طالقانی درباره اینکه مهدی تاج بارها اعلام کرده گزینه‌های ایرانی جزو کاندیداهای سرمربیگری تیم ملی نیستند اما در روزهای اخیر دوباره نام مربیان ایرانی هم برای هدایت تیم ملی مطرح شده است، گفت: 

« اصلا مربی ایرانی مطرح نیست. همانطور که آقای تاج گفته است ما فقط به‌دنبال جذب مربی خارجی برای تیم ملی هستیم.»
این عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به فرایند انتخاب سرمربی تیم ملی تأکید داشت: «آقای تاج با بررسی گزینه‌های مختلف مناسب‌ترین فرد را انتخاب و در هیأت رئیسه مطرح می‌کند. در جلسه ما هم نظرات خود را اعلام می‌کنیم تا با خرد جمعی پیش برود. مطمئن باشید ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین گزینه برای تیم ملی انتخاب شود و نام‌هایی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود خود ما از آن بی‌اطلاع هستیم.»

این خبر را به اشتراک بگذارید