• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
پنج شنبه 29 فروردین 1398
کد مطلب : 52874
+
-

بودیمیر: انتقاد راه رفتن در زمین را قبول ندارم

از پاس گل دادن به اندازه گلزنی لذت می‌برم

بودیمیر: انتقاد راه رفتن در زمین را قبول ندارم

حمیدرضا علی‌پور

  بودیمیر در تعطیلات نیم‌فصل به جمع پرسپولیسی‌ها اضافه شد تا جای گادوین منشا را در ترکیب قرمزپوشان پر کند اما تا به اینجای کار در امر گلزنی موفق نبوده است. او در این مدت در لیگ برتر موفق به گلزنی نشده و تنها توانسته یک‌گل آسیایی به ثمر برساند. با وجود این او برای هم تیمی‌هایش در لیگ برتر 2‌گل ساخته و یک‌پنالتی گرفته تا نشان دهد بازیکن مؤثری است. جالب اینکه بودیمیر که به‌عنوان مهاجم به جمع قرمز‌ها اضافه شده تا برای تیم برانکو گلزنی کند، در مصاحبه با همشهری مدعی شده از پاس‌گل دادن به اندازه گلزنی لذت می‌برد!

  پرسپولیس توانست برد خوبی مقابل سایپا کسب کند و به قهرمانی نزدیک شود.
ما در ابتدای بازی یک گل اتفاقی دریافت کردیم و این کار تیم ما را سخت کرد اما توانستیم خیلی زود به بازی تسلط پیدا کنیم و در نیمه اول کار را به تساوی بکشانیم و در نیمه دوم با زدن 2گل به پیروزی برسیم و 3امتیاز بازی را کسب کنیم.

   کار پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی لیگ را تمام‌شده می‌دانی؟
هنوز کار بسیار سختی پیش رو داریم. من به خوبی می‌دانم که پرسپولیس در 2سال گذشته 2قهرمانی به‌دست آورده و امسال به‌دنبال سومین جام متوالی است. لیگ ایران لیگ بسیار سختی است و با وجود اختلاف امتیاز پرسپولیس نمی‌توان از حالا در مورد قهرمانی صحبت کرد.

    در بازی برابر سایپا و در نیمه دوم با وجود اینکه تعویض شده بودی قصد داشتی به زمین بروی.
واقعیت این است که من بعد از اینکه توسط پزشک به کنار زمین آمدم متوجه نشدم که تعویض شده‌ام و به همین دلیل می‌خواستم زودتر به زمین برگردم تا تیم 10نفره به بازی ادامه ندهد. من فقط به همین دلیل می‌خواستم وارد زمین شوم که داور بازی به من گفت تو تعویض شده‌ای.

    کیفیت لیگ ایران را در این مدت چطور دیدی؟
لیگ ایران لیگ بسیار خوبی است و با وجود اینکه از لحاظ امکانات خیلی از تیم‌ها شرایط خوبی ندارند، کیفیت خود لیگ بسیار بالاست و هیچ بازی آسانی در لیگ ایران وجود ندارد.
 
   با وجود اینکه 2 پاس گل برای پرسپولیس دادی هنوز نتوانسته‌ای در لیگ گلزنی کنی.
خب شرایط هر مسابقه واقعا متفاوت است و من به‌خاطر نوع بازی تیم بیشتر به مرکز زمین می‌آیم تا در کار تیمی شرکت کنم و به همین دلیل از دروازه کمی دور می‌شوم اما در شرایط کلی باید بگویم که از پاس گل دادن به اندازه گلزنی لذت می‌برم.
 
  طلسم گل نزدنت چه زمانی تمام می‌شود؟
من در لیگ قهرمانان برای پرسپولیس گلزنی کرده‌ام اما امیدوار هستم که در بازی‌های باقیمانده بتوانم برای تیم‌ام گلزنی کنم تا هواداران را خوشحال کنم.

  بعضی‌ها از تو انتقاد می‌کنند که در زمین نمی‌دوی و بیشتر راه می‌روی؟
نه اصلا اینطور نیست و اصلا این موضوع را قبول ندارم.

    سال آینده هم در پرسپولیس می‌مانی؟
بله من با پرسپولیس قرارداد دارم و سال آینده هم در پرسپولیس خواهم بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید