• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
چهار شنبه 28 فروردین 1398
کد مطلب : 52799
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


  دریافت اجاره برای شب مانی در پارک فدک اصفهان
در اصفهان برای شب مانی در پارک فدک، 25هزارتومان ورودی می‌گیرند و در پارک‌های دیگر شهر نیز اجازه اقامت موقت نمی‌دهند. 22فروردین ‌ماه همراه خانواده از بندرعباس به اصفهان رسیدیم و چاره‌ای جز اقامت موقت نداشتیم، از طرفی پول و مدارکم مفقود شده بود. مسئولان قبول نمی‌کردند و بدترین رفتار را با من و خانواده‌ام داشتند. این در حالی است که در هیچ شهر دیگری برای ماندن در پارک پولی نمی‌گیرند!

مجید کامیابی از کرج

  سود سهام عدالت چه شد؟
2سال قبل با اعلام مکرر از سوی مسئولان مبنی بر پرداخت وجه برای افزایش تعداد سهام، اقدام به واریز پول کردیم، اما بعد از 2 سال نه از پول خبری است و نه از سود آن!
شاهمیری از تهران

  سود کاسبی کم شود، وضع اقتصاد درست می‌شود
مدتی است که جدای همه مشکلاتی که ریشه آن به تحریم‌ها و مدیریت ضعیف بازمی‌گردد، مردم با همدیگر کمتر مهربان هستند و منفعت‌طلبی شخصی بسیار است. این در حالی است که مثلا اگر سود کاسبی را کمتر کنیم، مشتری بیشتر می‌شود و به‌عبارتی قدرت خرید مردم افزایش می‌یابد.
دلسوخته وطن

@  فصل رونق کشاورزی است
به‌رغم خسارت‌های سنگین سیل، مسئولان باید از موهبت آب فراوانی که به گوشه و کنار سرازیر شده به بهترین نحو بهره‌برداری کنند. کافیست مدیریت درستی صورت گیرد تا کشاورزی کشور شکوفا شود.
کشوری از نوشهر

   سبد کالای مجدد درنظر بگیرند
کارگری هستم که مستأجرم و چند روز قبل از محل کارم تعدیل شده‌ام. من و خانواده‌ام در تنگنای سختی قرار گرفته‌ایم. مسئولان با توجه به افزایش افراد بیکار شده بعد از عید، سبد کالایی عمومی‌درنظر بگیرند.
علی از تهران

@  مدارس دولتی به طرق مختلف پول می‌گیرند
به‌نظرم اسم دولتی را از روی مدارس دولتی بردارند، چون این مدارس به طرق مختلف ازجمله جشن الفبا، عبادت، پایان دوره، شب چله، چهارشنبه‌سوری، دهه‌فجر، نوروز و... از والدین و بچه‌ها طلب پول می‌کنند. واقعا تأمین هزینه‌های مدارس دولتی برای اقشار کم‌درآمد، بسیار طاقت‌فرسا شده است.
عباس‌زاده از کرج

   رقم بیمه اختیاری واقعا گران شده است
بیمه اختیاری پارسال ماهی 300هزار تومان بود که امسال به رقم 423هزارتومان در‌ماه رسیده است. پرداخت این رقم در کنار اجاره خانه‌های سنگین و هزینه‌های خورد و خوراک واقعا شدنی نیست.
جعفری از تهران

  نان‌های نامرغوب و نانوانی‌های غیرپاسخگو
بسیاری از نان‌ها به‌خصوص نان بربری و تافتون پشت‌شان سیاه است؛ به طوری  که پاک هم نمی‌شود و خوردنشان معده را اذیت می‌کند. نانوان‌ها توجهی به اعتراض خریداران ندارند و همچنان پشت نان‌ها سیاه است!
سلیمان بلغار از تهران

  چندین میلیون ملخ از کجا آمده است؟
مسئولان پاسخ دهند که این همه ملخ یک‌شبه از کجا آمده و چرا پیش‌بینی لازم نشده است. چرا مسئولان برای هر چیزی غافلگیر می‌شوند؟
میرشکاری از زاهدان

@  از کارهای خوب خارجی‌ها درس بگیریم
در فیلمی که صداوسیما نشان می‌داد وقتی پلیس، خودرویی با سرعت بالا را متوقف کرد و متوجه حضور بیمار بدحال در آن شد به جای برخورد قهری و جریمه، خودش آژیرکشان جلو افتاد و خودروی حامل بیمار به‌دنبالش! مسئولان از این قبیل کارهای خوب تقلید کنند!
رضاپور از تهران

  مسکن مهر ابریشم همچنان بلاتکلیف است
مسئولان برای مسکن مهرشهرک ابریشم در کیانمهرکرج راهی پیدا کنند. سال98 هم آمد و ما 9سال قبل حسابمان را تسویه کردیم اما دریغ از حتی جانمایی!
باقری از کرج

@  یارانه ناچیز ما به ناحق حذف شده است
چند سال است که یارانه من و خانواده‌ام حذف شده و هر چه پیگیر شده‌ام، کسی جوابگو نیست. واقعا بازنشسته نباید مشمول یارانه شود؟
میرعنایت از زواره

  لامپ‌های اتوبان قزوین-کرج در روز روشن است
اکثر لامپ‌های روشنایی اتوبان مسیر قزوین به کرج در روز 25فروردین از ساعت 17:30 تا 19روشن بودند، چرا مسئولان صرفه‌جویی را سرلوحه کارهای خود قرار نمی‌دهند؟
ذکریانژاد از تهران

  تفاوت بین بازنشستگان ناجا و نزاجا
چرا بازنشستگان ناجا 150هزار تومان بن خرید کالای ارزاق عمومی از اتکا گرفته‌اند ولی این بن به بازنشستگان نزاجا تعلق نگرفته است.
بهاری از کلاچای

   زیرگذر جنوبی متروی استاد معین افتتاح شود
زیرگذر جنوبی متروی استاد معین سال‌هاست که آماده شده ولی مدت‌هاست به حال خود رها شده و برای رفتن به آن سوی خیابان باید مسیر یک کیلومتری را پیمود.
توکلی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید