• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
یکشنبه 25 فروردین 1398
کد مطلب : 52279
+
-

تاکسیران نمونه تهران را معرفی کنید


جشنواره تاکسیرانی تهران از 7 تا 13اردیبهشت برگزار می‌شود و یکی از مهم‌ترین بخش‌های این جشنواره، معرفی تاکسیرانان برگزیده تهران در محورهای مختلف است. شهروندان تا پیش از آغاز جشنواره می‌توانند شماره پلاک تاکسیرانانی را که از نگاه آنها شایسته عنوان برتر یا نمونه هستند از راه‌های مختلف اعلام کنند. تاکسیرانان برگزیده شهروندان، 7اردیبهشت در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تقدیر خواهند شد.

به گزارش همشهری، علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران درباره تقدیر از تاکسیرانان گفت: سازمان تاکسیرانی قصد دارد تعامل بیشتری با شهروندان برقرار کند و به همین منظور از شهروندان عزیز پایتخت درخواست می‌شود در هنگام استفاده روزمره از ناوگان تاکسیرانی، اگر از «رفتار و اخلاق حرفه‌ای تاکسیران»، «آراستگی ظاهری»، «استفاده از امکانات رفاهی برای مسافر» و «نظافت خودرو» رضایت داشتند و او را شایسته تقدیر دانستند، می‌توانند تاکسیران مورد نظر را به سازمان تاکسیرانی معرفی کنند و ما را در شناسایی تاکسیرانان برتر شهر یاری دهند؛ چراکه بهترین داوران در این زمینه مسافران روزمره در سطح شهر تهران هستند.

یکی از راه‌های معرفی تاکسیران نمونه، استفاده از کد USSD و سرشماره #777*137* است. با شماره‌گیری این سرشماره، شهروندان می‌توانند شماره پلاک تاکسی و زمینه مورد پسندشان را ارسال کنند. یکی دیگر از راه‌های معرفی تاکسیرانان نمونه شهر تهران، استفاده از سامانه1888 است. شهروندان می‌توانند با شماره‌گیری این تلفن گویا، نظر خود و همچنین شماره پلاک تاکسیران برتر را به حافظه این سامانه بسپارند. راه سوم نیز ورود به سایت تاکسیرانی است که آدرس سایت نیز به این شرح است: «Tehran.taxi.ir».

همچنین سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، مسابقه عکاسی «تاکسیران مهربان شهر من» را تا تاریخ ۳۱فروردین۹۸ تمدید کرد. مسابقه عکاسی «تاکسیران مهربان شهر من» به‌منظور ایجاد تصویری مثبت از تاکسیرانان و ایجاد فرصتی برای مشاهده موقعیت‌های پرتلاش، مفید و اخلاق‌مدار تاکسیرانان شهر تهران، تقویت جایگاه تاکسیرانان در سطح شهر تهران برگزار خواهد شد. همچنین از اهداف این جشنواره ایجاد زیرساخت‌ها و مشوق‌های لازم برای مشارکت عمومی، شکل‌گیری پویش مردمی در ارتقای کیفیت خدمات با نظارت، تذکر سازنده و قضاوت مردمی، آشنایی مردم با خدمت‌رسانی تاکسیرانان، از دریچه دوربین و هنرمندان با نیت ارتباط بهتر جامعه عکاسی و رسانه‌ها و با مسائل پیرامون مربوطه برگزار می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید