• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 24 فروردین 1398
کد مطلب : 52125
+
-

با مردم

با مردم
با مردم







  بناهای تاریخی سیل‌زده را دریابید
در میان همه دغدغه‌های بجایی که مردم و مسئولان برای سیل‌زدگان دارند و ضرورت رفع نیازهای آنها از مسئولان توقع داریم از بررسی خسارات سیل به بناهای تاریخی غافل نشوند و بناهای تاریخی سیل‌زده را دریابند.

مسعود سیدپور از مشهد

  سرعت‌گیرها و دست‌اندازها منسوخ شده‌اند
در اغلب کشورهای دنیا ساخت سرعت‌گیرها و دست اندازها در سطح معابر و بزرگراه‌ها منسوخ شده، زیرا اثر آن بر کند شدن تردد، سنگین شدن بار ترافیک، آسیب به‌ خودرو، اتلاف سوخت و وقت مردم ثابت شده است! اما در کلانشهرهای ایران هر روز سرعت‌گیر یا دست‌انداز جدیدی می‌سازند!
عبدالهی از تهران

  حقوق بازنشستگان هنوز بلاتکلیف است
با گذشتن از نیمه فروردین حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی هنوز بلاتکلیف است و آنهایی که تا این تاریخ براساس حروف الفبا حقوق گرفته‌اند، همان رقم پارسال را دریافت کرده‌اند. پس چه زمانی به داد ما  که از نیمه سال گذشته مقابل قیمت‌ها کم آورد‌ه‌ایم می‌رسید؟
زمانیان از کرج

  چرا قبض برق گران شده است؟
قبض دریافتی برق این دوره در رقم‌های مالیات بر ارزش افزوده و بستانکاری عددهایی نوشته که منطقی نیست. پول برق هم با اینکه همه اغلب خانه نبوده‌ایم منطقی نیست. این افزایش بی‌سروصدای قیمت برق به‌خاطر فراوانی آب و پرشدن سدهاست؟
محمدزاده از تهران

@  حقوق‌های مدیران کاهش یابد
برای جبران کسری بودجه دولت و تامین منابع لازم جهت حمایت از بخش تولید، باید حقوق‌های مدیران و معاونان بخش دولتی کاهش یابد. حتما در جبران کسری مؤثر است.
خداوردیلو از تبریز

  یکسان‌سازی‌ حقوق بازنشستگان چه شد؟
با وضعیتی که از ابتدای سال شاهدیم و سیل خسارت‌باری که همچنان ادامه دارد و بدهی دولت به صندوق بازنشستگی، سؤال این است که یکسان‌سازی‌ حقوق بازنشستگان باز هم به بایگانی پیوست.
میرزازاده از تهران

@  خط یک متروی تهران با جمعیت، متناسب نیست
خط یک مترو شاید در زمان خودش کافی بود اما اکنون واقعا مناسب نصف جمعیت کنونی است و در اکثر مواقع حتی نفس‌کشیدن هم در آن سخت است. تعداد قطارها و ایستگاه‌ها هم جوابگوی نیاز نیست. مسئولان فکری بکنند.
سماواتی از اسلامشهر

   مسئولان وعده دروغ ندهند
در خبرها شنیدم که مسئولی گفته بود به‌زودی خانه‌های سیل‌زدگان بازسازی و خسارات آنها پرداخت می‌شود، وقتی بعد از 03سال خرمشهر هنوز آباد نشده چرا وعده غیرعملی می‌دهید؟
ربّیانی از خرمشهر

  خیابان شکری شهرری یکطرفه شود
خیابان شکری در شهرری یکطرفه است اما کسی به یکطرفه بودن آن توجهی ندارد و دوطرفه استفاده می‌شود که مخل آسایش اهالی شده است. از مسئولان تقاضای رسیدگی داریم.
خان‌محمدی از شهرری

@   موانع شهروندان برای پارک‌کردن قانونی است؟
توقع داریم که مسئولان با کسانی که با گذاشتن مانع غیرقانونی از پارک کردن خودروی شهروندان جلوگیری می‌کنند، برخورد کنند. مگر جز این است که خیابان جز در نقاطی که پلیس مشخص کرده ممنوعیت ندارد؟
پیامی فر از تهران

  قیمت خرما سر به فلک زده است
واقعا خرما چرا اینقدر گران شده است؟ یک جعبه کوچک آن 03هزار تومان شده است؛ یعنی نمی‌توانیم مثل بزرگان که سفارش کرده‌اند حتی روزه خود را با خرما افطار کنیم؟
سریزدی از نهبندان خراسان جنوبی

   تکلیف بیکاران 40سال به بالا چیست؟
پسرم 40سال دارد. 15سال به‌صورت قراردادی در یک شرکت کار می‌کرد، بهمن‌ماه گذشته از کار اخراج شد و هم‌اکنون مثل آینه دق جلوی من و مادرش نشسته است. هر جا هم که می‌رود می‌گویند سنش زیاد است. واقعا تکلیف 40ساله‌ای که بیکار شده، چیست؟ جلوی گذر سنش را که نمی‌تواند بگیرد. اصلا مگر 40سال زیاد است؟
هوشور از تهران

@  مدیران یک‌ماه حقوقشان را به سیل زدگان بدهند
مدیران در هر رده‌ای که هستند، یک‌ماه حقوقشان را به سیل‌زدگان بدهند. در این صورت حتما بیش از 50درصد مسائل این قشر عزیز حل خواهد شد و به مردم هم فشاری وارد نمی‌شود.
کاظمی از نهاوند

  با کسادی بازار چه کنیم؟
یک مسئول شفاف توضیح دهد که با کسادی بازار چه کنیم؟ قبلا روزانه 3تن میوه می‌آوردم و تا شب می‌فروختم. اما اکنون روزی یک تن بار می‌آورم و تا غروب فروش نمی‌رود! تازه میوه‌فروشی من در یکی از پررونق‌ترین مناطق اقتصادی تهران است!
پدر شهید موسوی

   مسئولان به وعده‌هایشان در مورد سیل‌زدگان عمل کنند
از مردم ایران به‌خاطر کمک‌هایی که به مردم لرستان داشته‌اند سپاسگزاریم و از مسئولان توقع داریم به وعده‌هایشان عمل کنند و سیل‌زدگان را از خاطر نبرند.
بهاروند از پلدختر

 

این خبر را به اشتراک بگذارید