• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 20 فروردین 1398
کد مطلب : 51760
+
-

مرد طلافروش در دام گروگانگیران 300میلیونی


مرد طلافروش وقتی پشت فرمان ماشینش نشست تا به خانه‌اش برود در دام 3گروگانگیر گرفتار شد.

به گزارش همشهری، ساعت 9صبح یکی از روزهای اسفندماه 97رهگذرانی که از منطقه‌ای در حاشیه تهران عبور می‌کردند صدای فریاد مردی را شنیدند که درخواست کمک می‌کرد. مرد دست و پایش بسته بود و می‌گفت ربوده شده است.  وقتی پلیس رسید مرد گروگان راز آدم‌ربایی را فاش کرد و گفت: من طلافروش هستم و حوالی مرکز تهران مغازه دارم. شب گذشته حدود ساعت 21، مغازه‌ام را بستم و درحالی‌که پشت فرمان ماشینم نشسته بودم تا به خانه بروم 3مرد وارد ماشین شدند و به زور دست و پایم را بستند.

بعد از من خواستند 300میلیون تومان به آنها بدهم. اما من نه دسته‌چک همراهم بود و نه پول. ضمن اینکه مغازه‌ام داخل پاساژ بود که در آن وقت شب تعطیل شده و نگهبان هم داشت. این شد که آنها با خانواده‌ام تماس گرفتند و برای آزادی‌ام درخواست پول کردند. وی ادامه داد: گروگانگیران تا صبح در خیابان‌های تهران و اطراف تهران چرخ می‌زدند و  در این مدت چندبار با خانواده‌ام تماس گرفتند  تا اینکه متوجه شدند خانواده‌ام ماجرا را به پلیس خبر داده‌اند. این شد که پس از 12ساعت گروگانگیری مرا با دست و پای بسته در بیابان‌های حاشیه تهران رها کردند اما خودروی شاسی بلندم را دزدیدند.

پس از این شکایت، ماموران با ردیابی‌ها موفق به دستگیری مردی جوان شدند. اگرچه او دربازجویی‌ها اصرار بر بی‌گناهی دارد اما مرد طلافروش در مواجهه حضوری وی را شناسایی کرد و گفت او یکی از آدم‌ربایان بوده است. با این حال متهم دستگیر شده می‌گوید شاکی او را اشتباه گرفته است.

این متهم با دستور قاضی جنایی بازداشت شده و تحقیقات در این‌باره برای بازداشت متهمان دیگر و کشف معمای این پرونده ادامه دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید